וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של אורוש ניקוליץ'

5.12.2018 / 10:06

הצהובים אישרו שהקשר הסרבי מדינמו מינסק, שעל הצטרפותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם ל-4 שנים וחצי ויצטרף לסגל בימים הקרובים. מנספורד: "הוא הרשים אותנו מאוד בשאפתנות שלו"

צילום מסך

בווידאו: צפו בביצועיו של אורוש ניקוליץ' בדינמו מינסק

כעת זה רשמי: מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' שחתם על חוזה ל-4 שנים וחצי. ניקוליץ' בן ה-25, שעל הצטרפותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יצטרף לסגל בימים הקרובים והוא מגיע מדינמו מינסק הבלארוסית בה שיחק בשתי העונות האחרונות, כבש 14 שערים ובישל 15 נוספים ב-72 הופעות במדי מינסק.

ניקוליץ' גדל בניש וכשהגיע לגיל 14 עבר לפרטיזן בלגרד. הקריירה הבוגרת שלו החלה בווידאוטון ההונגרית ובהמשך שיחק גם באקדמיית פושקאש כמושאל. בינואר 2015 חזר לסרביה לשנה וחצי בקבוצת יגודינה, ומשם עבר למינסק. הקשר שיחק בנבחרות הצעירות של סרביה, אך לא זכה לקבל זימון לנבחרת הבוגרת. בווידאוטון שיחק בין היתר תחת מאמן מכבי תל אביב בעבר, פאולו סוזה.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על הצטרפותו הצפוייה של ניקוליץ' למכבי תל אביב
לידיעה על כוונתה של מכבי תל אביב להחתים את ניקוליץ'
הפער שצריך להספיק לאליפות: מכבי תל אביב חגגה את מפלת באר שבע

אורוש ניקוליץ'. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברוך הבא. אורוש ניקוליץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לצרף את אורוש ניקוליץ' למשפחת מכבי. אורוש הוא קשר התקפי מוכשר ששמח להצטרף למכבי. ניקוליץ' המשיך בהתפתחות שלו בעונות האחרונות במדי דינמו מינסק ואני מאמין שהוא ימשיך בהתקדמות שלו איתנו. הוא מביא איתו לא רק יכולת מרשימה על המגרש, אלא הוא גם הרשים אותנו מאוד בשאפתנות וברצון שלו להצטרף למכבי ולעבוד תחת ולדימיר איביץ'. אורוש מצטרף אלינו בגיל המתאים כשהשנים הטובות שלו עדיין לפניו. ניקוליץ' יצטרף לסגל בימים הקרובים ויהיה זמין לשחק עם פתיחת חלון ההעברות. אני מצפה לראות אותו בצהוב בעתיד הקרוב. ברוך הבא אורוש!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully