וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אורוש ניקוליץ' יחתום עד 2022, ירוויח 350 אלף יורו

23.11.2018 / 10:45

אחרי הלחץ של איביץ', הקשר הסרבי סיכם על חוזה ארוך טווח עם שכר עונתי אחיד. נמשכים החיפושים אחר חלוץ זר, הדרישה: שחקן שמסיים חוזה או שיוכל להצטרף בהשאלה

צילום וידאו: אורן יוסיפוביץ , עריכת וידאו: ניר חן

במכבי תל אביב מאמינים באורוש ניקוליץ' וסיכמו איתו על חוזה ארוך טווח עד סוף עונת 2021/22, עם אופציות יציאה החל מ-2020. הקשר הסרבי שעל צירופו למכבי תל אביב פורסם אתמול (חמישי) לראשונה בוואלה! ספורט ירוויח בכל עונה 350 אלף יורו לא כולל בונוסים. הבונוס המשמעותי ביותר בכל עונה יהיה על העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות או הליגה האירופית.

מה שצד את עיני מכבי תל אביב היו השערים של ניקוליץ' באירופה במדי קבוצתו. ניקוליץ' יסיים את דרכו בדינמו מינסק בעוד פחות מעשרה ימים. הוא חתום עד ה-31 בדצמבר, אבל במכבי תל אביב מתכוונים להנחית אותו בארץ עוד קודם כדי שיתחיל להתאמן עם הקבוצה ולהכיר את השחקנים עימם הוא ישתף פעולה בהמשך. ההחלטה לצרף את ניקוליץ' היא קודם כל של המאמן ולאדן איביץ'. מאמן מכבי תל אביב היה מעורב מאוד גם בהבאת הזרים בקיץ האחרון, אך ניקוליץ' זו כבר בחירה ראשונה שלו והוא לחץ מאוד לסגור עם השחקן אותו הוא מכיר היטב.

בחודש הבא ימלאו לניקוליץ' 25 והעובדה כי הוא חתום עד 2022, תאפשר למכבי תל אביב למכור אותו בעתיד למרות שהיא מצרפת אותו כעת ללא דמי העברה.

במקביל לצירוף ניקוליץ' מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר חלוץ זר ומחפשת גם שחקן שיסיים חוזה בחודש הבא ויהיה חופשי או שחקן שאפשר יהיה לצרפו בהשאלה עם אופציה לרכישה בתום העונה.


עוד בנושא

אתמול פרסמנו: הקשר ההתקפי אורוש ניקוליץ' צפוי להצטרף למכבי תל אביב בינואר
ניקוליץ' צפוי לנחות בישראל לפני סוף דצמבר כדי לאפשר התאקלמות מהירה

צפו בניקוליץ' בפעולה

הכדורגלן הסרבי אורוש ניקוליץ'. Creative Commons
יישאר במכבי תל אביב עד 2022? ניקוליץ'/Creative Commons

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully