וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אורוש ניקוליץ' צפוי לנחות בארץ לפני סוף דצמבר

22.11.2018 / 18:06

הקשר הסרבי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מסיים את חוזהו בדינמו מינסק רק ב-31 בדצמבר, אבל הצהובים ינסו להביאו לישראל מוקדם יותר כדי לאפשר לו להתאמן עם חבריו החדשים

צילום וידאו: אורן יוסיפוביץ , עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב מתכוונת להנחית את אורוש ניקוליץ' בישראל עוד לפני סוף דצמבר. זאת על מנת שיהיה לו מספיק זמן להתאמן עם חבריו החדשים בקרית שלום כדי להיות מוכן לשחק עם פתיחת חלון ההעברות ב-8 בינואר 2019. כפי שפורסם הבוקר לראשונה בוואלה! ספורט, ניקוליץ' צפוי לחתום במכבי תל אביב אחרי שיסיים את העונה בבלארוס במדי דינמו מינסק. לשחקן נותרו שני משחקים נוספים בלבד עד סיום העונה וכבר בעוד עשרה ימים הוא אמור להתפנות ולהצטרף למכבי תל אביב, אבל חוזהו במינסק מסתיים רק ב-31 בדצמבר כך שהצהובים יצטרכו לפתור את העניין הזה אם ירצו שהוא ינחת בארץ עוד לפני סוף החודש הבא.

מלבד היכולת שלו, שהרשימה את אנשי מכבי תל אביב, במועדון החליטו לצרף את ניקוליץ' - שיהיה בן 25 בחודש הבא - גם מכיוון שהוא שחקן חופשי וגם כי בקבוצה מאמינים שיוכלו למכור אותו בהמשך. במכבי תל אביב מעריכים שהקשר לא מימש עדיין את הפוטנציאל שלו ושהוא יכול עוד להתפתח לרמת משחק גבוהה יותר ושמישראל הוא יוכל לעבור לליגה מערב אירופית בהעברה שתכניס למועדון סכום נכבד.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
קשר ההתקפי אורוש ניקוליץ' צפוי להצטרף למכבי תל אביב בינואר
איזה ציון שווה עומר אצילי בפיפ"א? שחקני מכבי תל אביב ניסו להחליט

הכדורגלן הסרבי אורוש ניקוליץ'. Creative Commons
ניקוליץ'/Creative Commons

האזינו לפרק החדש של "הפודיום": קמפיין הנבחרת, ליגת האומות וסופר קלאסיקו חלק ב'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully