וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס לקראת מכבי תל אביב: "צריך לחשוב חיובי ולא לוותר מראש"

6.12.2018 / 13:54

השנייה נגד הראשונה בליגת העל: מאמן בני יהודה דיבר על המפגש עם הצהובים: "לא אדבר על עייפות ותירוצים, כולם יצטרכו לתת את האקסטרה". על שועה: "עד סוף העונה הוא בכל מקרה לא יעבור"

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, דיבר היום (חמישי) לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב ואמר: "אנחנו רק באימוני שחרור לקראת מכבי תל אביב, אז ההכנות רגילות לגמרי. כמובן שזו קבוצה שנמצאת היום בכושר הכי טוב בליגה, אבל אנחנו לא מוותרים מראש ורוצים לעשות תוצאה טובה. אני שמח שהשחקנים הראו בגרות בקרית שמונה, כי זה היה יותר מניצחון רגיל. אנחנו כל הזמן מאמינים שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים. אנחנו כל הזמן נראים כמו קבוצה, גם כשהפסדנו וזה הדבר הכי חשוב".

אמיליוס זובאס ושגיב יחזקאל ייעדרו, אך אבוקסיס לא מתייחסים לחיסורים כתירוץ: "אני לא מתכוון לדבר על עייפות ותירוצים. זה כמו ששואלים אותי אם הבאנו חיזוק או לא. אלה השחקנים ומי שיגיד לי שהוא עייף או מרגיש מאמץ, אז ישחק מישהו אחר. השחקנים כאן רעבים ומחויבים ובמשחק כזה כל אחד יצטרך לתת את האקסטרה. אנחנו צריכים לחשוב חיובי על המשחק הזה, איך אנחנו מביאים תוצאה טובה ולא מוותרים מראש. נכון שזה קשה אבל הכל אפשרי. אין ספק שכולנו מחכים לחזרה של זובאס, אבל יהונתן שאבי נותן לנו הרגשה טובה".

ואי אפשר לסיים בלי ירדן שועה: "זה לא קשור לסקאוטים או הסוכנים שהגיעו. לשחקנים צעירים יש לפעמים ירידות וראינו גם כוכבים גדולים בעולם שנותנים משחקים לא טובים. ירדן הוא בחור צעיר שהיה לו משחק אחד קצת פחות טוב ואני באמת לא משתגע מזה. אנחנו יודעים שיש לו עוד הרבה מה להשתפר. בסך הכל הוא בהתקדמות מאוד גדולה השנה. אני חושב שעד סוף השנה הזו הוא לא יעזוב לשום מקום בכל מקרה, הוא צריך לסיים את העונה פה והוא גם יודע את זה וזה הכי טוב לכולנו. מה שיהיה בעתיד יהיה, נמתין".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. סוכנות ג'יני
הכל פתוח. אבוקסיס/סוכנות ג'יני

ספיחי פרשת גוטמן, לקראת הקרבות בצמרת ומתחת לקו האדום - הפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully