וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: צביקה שרף פוטר מתפקידו

26.11.2018 / 9:37

המאמן הוותיק שילם את המחיר בעקבות רצף התבוסות, פתיחת העונה הלא טובה ו"מרד השחקנים": "הוחלט כי מצב הקבוצה מחייב שינוי וזעזוע". גודס המועמד המוביל להחליפו, גם אריק אלפסי בתמונה

one

פתיחת העונה הרעה עשתה את שלה: צביקה שרף פוטר הבוקר (שני) מתפקידו כמאמנה של מכבי ראשון לציון, זאת לאחר התבוסה מול מכבי תל אביב שהיתה המשך ישיר ליכולת החלשה של הקבוצה מפתיחת העונה. כזכור, הבלאגן האמיתי בראשון לציון התחיל אחרי התבוסה הביתית מול הפועל תל אביב בתחילת השבוע שעבר, שלאחריה החל סוג של מרד שחקנים נגד המאמן הוותיק. גיא גודס הוא המועמד המוביל לשוב לעיר היין, כשגם אריק אלפסי ודרור כהן, עוזר המאמן, בתמונה.


"מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון מבקש להודיע כי בתום פגישה שנערכה הבוקר בין מאמן הקבוצה צביקה שרף לנציגי הנהלת המועדון הוחלט כי מצב הקבוצה מחייב שינוי וזעזוע ולכן החליטו הצדדים להיפרד ברוח טובה", אמרו בראשון לציון. "תודה לך צביקה על עבודתך ותרומתך, מאחלים לך הצלחה רבה בהמשך דרכך".

בשבוע שעבר פרסמנו כי מרקיז רייט וקמרון לונג ביקשו לעזוב את מכבי ראשון לציון בתום ההפסד להפועל תל אביב. בעוד עם רייט הגיעו הכתומים לסיכום על עזיבתו אחרי ההפסד למכבי תל אביב, נושא לונג הוא מורכב יותר שכן השחקן הפסיק להופיע לאימונים לאחר בקשתו. חלק מהמקורבים לקבוצה טענו כי השחקנים לא התאמצו במשחק נגד הפועל תל אביב לקראת עזיבתם. על פי גורמים שונים, לונג סרב להמשיך לעבוד עם צביקה שרף. השחקן יעמוד לוועדת משמעת, ועל פי גורמים ייתכן ויישאר במועדון. כמו כן, הסנטר דיוויד וויבר, שהיה חתום על חוזה זמני, סיים את דרכו בקבוצה.

"בכדורסל הכל יכול להיות, נכון לרגע זה אני מאמן מכבי ראשון לציון עד שלא יודיעו אחרת", אמר שרף אמש, אולם במועדון, כאמור, הודיעו אחרת. "חלק מהשחקנים עלו על הפרקט כשהם יודעים שהם לא חלק מהקבוצה יותר", אמר אחד מאנשי המועדון אמש, "מדהים איך תוך חודש קבוצה שכל הליגה היללה ושיבחה, הפכה לקבוצה הכי עלובה בליגת העל, זה לא נתפס. יש פה חלק לא מבוטל לשחקנים, אבל אי אפשר להוריד את האחריות גם מהצוות המקצועי".

עוד בנושא:

הבוקר פרסמנו - בראשון לציון ידונו באפשרות לפטר את צביקה שרף: "הפכנו לקבוצה העלובה בליגה"
ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את מכבי ראשון לציון 64:98
מכבי ראשון לציון: הזרים יטוסו לארה"ב בפגרה, לא ברור מי ישוב
מכבי ראשון לציון: לונג ורייט ביקשו לעזוב, וויבר ישוחרר

צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
לא יזכור לטובה את התקופה שלו בראשון. צביקה שרף/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully