וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: הזרים יטוסו לארה"ב בפגרה, לא ברור מי ישוב

23.11.2018 / 15:33

מרקיז רייט שישוחרר מהקבוצה ודיוויד וויבר שמסיים את חוזהו, אמורים לשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. קמרון לונג שמחרים את האימונים לא אמור להיות בסגל ועלול לא לחזור

one

מכבי ראשון לציון קיימה היום (שישי) אימון לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. מי שלא התייצב בפעם השלישית ברציפות הוא הגארד קמרון לונג, שהפסיק להתאמן אחרי שביקש לעזוב. אל האימון הגיעו כמה עשרות מאוהדי הקבוצה כדי לתמוך בשחקנים בעת המשבר הנוכחי, והשחקנים והצוות המקצועי הודו להם.

לונג לא צפוי להיות בסגל למשחק הליגה נגד מכבי תל אביב ביום ראשון, אלא שלעומתו מרקיז רייט שהגיע לסיכום עם הכתומים על שחרורו, כן אמור לשחק בפעם האחרונה. רייט ויתר הזרים של הקבוצה יטוסו אחרי המשחק בחזרה לארצות הברית בזמן פגרת הנבחרות, אלא שהגארד, כמו גם דיוויד וויבר שמסיים את חוזהו, לא ישוב. לגבי לונג קיימת אי ודאות ובמועדון חוששים כי גם הוא לא ישוב.

מספר שחקנים בקבוצה ניסו ביממה האחרונה לפשר על הבעיות השונות, אולי בניסיון להשיב את לונג לקבוצה, אך בשלב הזה ללא הואיל. למרות שהכתומים יופיעו למשחק ביום ראשון עם שלושה זרים, הם צפויים לשוב מהפגרה רק עם אחד מהם - דשון סטיבנס, ולחפש בזמן הזה מחליפים. ברקע המצב הכלכלי קשה, מה שגרם לחלק מאנשי המועדון להגדיר את מה שקורה כ"קריסת מערכות".

קמרון לונג שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
יחזור או לא יחזור, זו השאלה. לונג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully