וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: לונג ורייט ביקשו לעזוב, וויבר ישוחרר

22.11.2018 / 10:00

בלאגן בעיר היין: קמרון לונג ביקש לעזוב בשל מחלוקות עם צביקה שרף, ולא הגיע לאימון הערב. מרקיז רייט שוחרר לבקשתו. חוזהו של דיוויד וויבר לא יוארך. תסכול אצל השחקנים, בסביבת הקבוצה טוענים לחוסר מאמץ נגד הפועל תל אביב

one

בלאגן גדול במכבי ראשון לציון אחרי התבוסה הביתית להפועל תל אביב בתחילת השבוע. לוואלה! ספורט נודע כי הגארד מרקיז רייט פנה לאחר המשחק לראשי הכתומים וביקש להשתחרר לאחר שלטענתו לא זוכה להזדמנות ראויה וכי לא מאמינים בו. הכתומים היו מעוניינים לשחרר את רייט שלא ענה על הציפיות לפני כן, והחליטו להענות לבקשתו, כשהסכם בין הצדדים על שחרורו כבר נחתם והוא עזב את הקבוצה.

אלא שכאן לא נגמר הזעזוע. אתמול (רביעי) בבוקר הודיע הגארד קמרון לונג, ה-MVP של גביע ווינר מפתיחת העונה ששיחק בראשון לציון בעבר, כי הוא גם מעוניין לעזוב. שחקנים בקבוצה העידו כי לונג לא מתחבר למאמן צביקה שרף, וזאת אחת הסיבות לבקשה לעזוב. לאחר הבקשה התקיימה שיחה בטונים גבוהים בין לונג לשרף, והגארד לא הופיע לאימון הערב של הקבוצה ללא אישור. במועדון עדיין לא קיבלו החלטה האם להענות לבקשתו של לונג, אך גם לא ידוע האם הוא מתכוון להופיע להמשך האימונים.

עוד בנושא:

בראשון לציון מאבדים סבלנות: מרקיז רייט צפוי לעזוב
צביקה שרף: "ההפסד היה מתחת לכל ביקורת"
הפועל תל אביב הביסה 62:85 את מכבי ראשון לציון

צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
הקבוצה שלו מתפרק/קובי אליהו

גם מעמדו של דיוויד וויבר בשלב זה לא ברור. הסנטר, שלא מקבל דקות משחק רבות, וחתום על חוזה זמני שנגמר בשבוע הבא, כבר הודיע שיעזוב בחודש שעבר אך שוכנע להשאר, וכעת נראה שיבחר לעזוב. שחקנים נוספים הביעו בשיחות סגורות בפני נציגיהם ומקורביהם אכזבה מדקות המשחק שלהם, וטענות כי מספר מצומצם של שחקנים מקבל אשראי מורחב, והאחרים מסתפקים בשאריות.

בסביבת הקבוצה טענו אמש כי כמות גדולה של שחקנים כלל לא התאמצה במשחק נגד הפועל תל אביב, שהסתיים בתבוסה 85:63. הטענה היא כי התסכול של שחקנים מסוימים חלחל לשחקנים אחרים והוביל לתצוגה החלשה. אחד השחקנים סיפר למקורביו בימים האחרונים כי: "קיים תסכול גדול ממה שקורה. יש לא מעט שחקנים שמאוכזבים מדקות המשחק שלהם, וזה משפיע על ההתנהלות שלהם. אי אפשר להתעלם מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קמרון לונג שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
לא מסתדר עם צביקה שרף? קמרון לונג/קובי אליהו

עזיבתו מרצון של רייט חסכה למועדון כסף, ותאפשר להם להביא לו מחליף, אלא שמדובר בזר יחסית זול, ולא בטוח שהכתומים יוכלו למצוא שחקן איכותי במחיר זה. קמרון לונג הוא הזר היקר ביותר של הקבוצה, ושחרורו יפנה כסף, אך במועדון יודעים כי מדובר בסופו של דבר בשחקן האיכותי ביותר שלהם. במקביל הכתומים נמצאים במצב כלכלי לא טוב. מתחילת העונה משחקת הקבוצה ללא ספונסר ראשי, וללא ספונסר משני, דבר שהותיר בור כלכלי רציני, וכן הבחירות העירוניות הותירו את הכתומים באי וודאות, כך שלמעשה הקבוצה נותרה מול שוקת שבורה.

ואם זה לא מספיק, אז הפורוורד-סנטר איתי שגב ייעדר מפעילות בשבועיים הקרובים לפחות. שגב נפצע בקרסול נגד הפועל תל אביב, ולמזלו לא סובל משבר אלא רק מנקע חמור. הוא ייעדר מהמשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון, אך צפוי לשוב לפעילות לאחר פגרת הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully