וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון מאבדים סבלנות: מרקיז רייט צפוי לעזוב

20.11.2018 / 8:08

אחרי ההפסד הרביעי בשישה מחזורים, ולאור האמונה כי ראש העיר הנכנס לא יפגע בתקציב, הכתומים יבצעו שינויים בסגל והגארד המאכזב ישלם את המחיר. עוז בלייזר לקראת מכבי תל אביב: "אין קבוצה שלא יכולים לעמוד מולה"

one

מכבי ראשון לציון ספגה אמש (שני) את הפסד הליגה הרביעי שלה בשישה משחקים כשהובסה בביתה 85:63 על ידי הפועל תל אביב. הכתומים נראו רע מאוד במהלך רוב שלבי המשחק, וקלעו רק 8 נקודות ברבע הראשון במהלכו ברחו האדומים ליתרון דו ספרתי אותו לא שמטו עד הסיום. במהלך הרבע השני נפצע איתי שגב בקרסול, ופונה לבדיקה בבית החולים. ההערכות הן ששגב ייאלץ להעדר כמה שבועות מפעילות.

"זה התחיל מהחטאות מתחת לסל, היינו 27 אחוז מהשדה במשחק, 15 אחוז לשלוש, קשה לנצח משחק עם אחוזים כאלה", אמר עוז בלייזר לאחר המשחק, "היה כדור שלג, לא הצלחנו להכניס את הכדור והם קיבלו ביטחון בהתקפה. קשה, אבל צריך ללמוד מזה ולהתקדם, אין ברירה אחרת".

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף מנשק את מרקיז רייט. ברני ארדוב
נשיקת פרידה? מרקיז רייט/ברני ארדוב

במועדון מאוכזבים מאוד מההפסד והיכולת מאז הזכייה בגביע ווינר. בעיר היין היו מעוניינים לבצע שינויים בסגל, כשהראשון שצפוי לשלם את המחיר הוא הרכז מרקיז רייט, אלא שהשינויים בראשות העיר גורמים לכך שהכתומים התמהמו עם החלפתו. ההערכות בקבוצה היא שראש העיר הנכנס, רז קינסטליך, לא יפגע בתקציב, ובשל המצב אליו נקלעו, הם צפויים להחליף את רייט עד לאחר פגרת הנבחרת בעוד שבועיים.

"אני סומך על מי שפה, ומאמין במי שפה, לא חושבים על הדברים האלה", אמר בלייזר בנוגע לשינויים בסגל, "מתרכזים בלשחק יותר טוב, יש לנו קבוצה טובה, זה לא איך שאנחנו צריכים להראות. נצטרך לחשוב איפה שמים את האצבע כדי שלא נראה ככה. לא היינו שם, לא התקפית ולא הגנתית. זאת ליגה ארוכה, אנחנו צריכים להתרכז במשחק הבא שיש לנו, אם נחשוב על המשחקים אחר כך, לא נצא מזה. צריכים לחשוב איך מנצחים ביום ראשון (מכבי תל אביב בחוץ, א.ש), זה משחק לא קל, אבל יש לנו את היכולת לנצח כל קבוצה, אבל אם נראה ככה נוכל להפסיד לכל קבוצה. אין קבוצה שאנחנו לא יכולים לעמוד מולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully