וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את מכבי ראשון לציון 64:98

ספרופולוס לא התקשה לרגע מול הקבוצה המפורקת של צביקה שרף וחגג ניצחון בכורה כמאמן הצהובים, ארבעה ימים לפני המפגש החשוב עם באיירן. קלויארו הוליך שישה שחקנים בספרות כפולות עם 15 נקודות

one

בשעה טובה ומוצלחת, השיג הערב (ראשון) יאניס ספרופולוס ניצחון ראשון כמאמן מכבי תל אביב, כשהביס ביד אליהו 64:98 את מכבי ראשון לציון המפורקת בהופעת הבכורה שלו בליגת העל. בכך הצליח לקטוע היווני את רצף שני הפסדיו ביורוליג, לפני המפגש החשוב עם באיירן מינכן ביום חמישי הקרוב.

זה לא באמת היה כוחות הערב, בהתחשב בקבוצה שעמדה ממול. לאחר המשבר בין צביקה שרף והזרים, התייצבו הערב הכתומים עם שלושה אמריקאים בלבד, כששניים מהם (דייויד וויבר ומרקיז רייט) רשמו את הופעות הפרידה שלהם מהמועדון. על כן, אין זה מפתיע שמכבי תל אביב פתחה יתרון דו-ספרתי ברבע הראשון, ובשלישי זה כבר הפך לגארבג' טיים.

עוד בנושא:

יאניס ספרופולוס: "צריך לבנות מנטליות מנצחת, אני בונה על הישראלים"
גרשון, שרף, בלאט או ספאחיה - איזה מאמן מכבי תל אביב אתם?
הזר הכי מרשים מאז מריו אוסטין? הפועל ירושלים מתמוגגת מג'יימס פלדין
טי ג'יי קליין טס לארצות הברית ללא אישור ונופה מסגל נבחרת ישראל

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. יוסי ציפקיס
הכי קל שיש. ווילבקין/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אנג'לו קלויארו 15 ו-6 ריבאונדים, אלכס טיוס 13 ו-6 ריבאונדים, מייקל רול 12, טאריק בלאק 12 (6 מ-7 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 11, ג'ייק כהן 10, ג'ון דיברתולומאו 9, דני אבדיה 8, יובל זוסמן 4, נמרוד לוי 2, ג'וני אובריאנט 2. דיאנדרה קיין שותף (13 דקות) ולא קלע.

קלעו למכבי ראשון לציון: דשון סטיבנס 22 (8 מ-17 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, איגור קולשוב 14 ו-6 ריבאונדים, אדם אריאל 8 (3 מ-10 מהשדה), עוז בלייזר 7 (2 מ-7 מהשדה), מרקיז רייט 6, דייויד וויבר 4, נמרוד טישמן 3. עמית עבו שותף (5 דקות) ולא קלע.

עוד באותו נושא

גרשון, שרף, בלאט או ספאחיה - איזה מאמן מכבי תל אביב אתם?

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. יוסי ציפקיס
ביום חמישי זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי. ספרופולוס/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, דיאנדרה קיין, ג'ייק כהן וטאריק בלאק, בעוד ראשון לציון העלתה את מרקיז רייט, אדם אריאל, עוז בלייזר, איגור קולשוב ודשון סטיבנס. אנג'לו קלויארו שעלה מהספסל ספג עבירה טכנית אך זה לא מנע מזוסמן לחטוף, להטביע ולקבוע 10:15. דיברתולומאו צלף על הבאזר והפך את זה ל-12:22 עם תום הרבע הראשון.

רבע 2:

קלויארו צלף שלשה נוספת וקבע 15:30, צביקה שרף הגיב עם פסק זמן. הצהובים החטיאו כמה שלשות פנויות ופספסו הזדמנויות להגדיל את היתרון עוד יותר, לפני שרול קלע והעלה אותם ל-25:40. לחדרי ההלבשה ירדה המארחת כשהיא מוליכה 32:44, בעיקר בזכות 11 נקודות של קלויארו ו-10 של בלאק.

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. יוסי ציפקיס
תרם לפתיחה הטובה. זוסמן עולה לדאנק/יוסי ציפקיס

רבע 3:

ווילבקין פתח את הרבע השלישי עם שתי שלשות רצופות וקבע 34:50. קולשוב ניסה להשאיר את האורחת בעניינים, סטיבנס הטביע והוריד ל-53:42, אולם ווילבקין מיד צלף שלשה נוספת בדרך ל-42:60 ופסק זמן של שרף. ג'ייק כהן השלים ריצת 0:15 והפך את זה ל-42:68, בדרך ל-50:76 עם העליה לרבע האחרון.

רבע 4:

ספרופולוס ניצל את הגארבג' טיים כדי לחלק את הדקות בין שחקניו. נמרוד לוי עלה על הלוח, דני אבדיה קם מהספסל וצלף שתי שלשות, ובסופו של דבר זה נגמר ב-64:98.

שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין מול שחקן מכבי ראשון לציון איגור קולשוב. יוסי ציפקיס
לא כוחות. קיין מול קולשוב/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו מול שחקן מכבי ראשון לציון מרקיז רייט. יוסי ציפקיס
מופע צליפות של הצהובים. דיברתולומאו מול רייט/יוסי ציפקיס
מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. יוסי ציפקיס
מה יהיה? שרף/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully