וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר הכי מרשים מאז מריו אוסטין? הפועל ירושלים מתמוגגת מג'יימס פלדין

25.11.2018 / 11:35

הגארד, שקלע את שלשת הניצחון הדרמטית בבאר שבע, מעמיד העונה את ממוצע הנקודות הגבוה ביותר שנראה במועדון מאז 2007. טיישון תומאס: "ברגע שהוא זרק, ידעתי שהכדור יצלול פנימה"

one

לא מעט גבות הורמו כשהפועל ירושלים הצליחה להנחית בשורותיה את ג'יימס פלדין, ומעטים סימני השאלה שהונחו לצד יכולת הקליעה של הגארד האמריקאי-דומיניקני. אלא שלממוצעים האלה אפילו הוא עצמו לא התרגל: 18.7 נקודות למשחק הוא צולף בממוצע למשחק, הכי הרבה שהיו לו לאורך שמונה שנותיו באירופה - כשרק פעם אחת, ב-2015 בפורטו ריקו, קלע יותר לאורך עונה שלמה.

סל הניצחון אמש (שבת) בבאר שבע היה אקורד סיום הולם לערב השיא של פלדין עד כה בירושלים, בו קלע 28 נקודות. אמנם הוא הופיע עד כה בשישה משחקי ליגה בלבד, וייתכן שמספריו עוד יירדו, אבל נכון לעכשיו הוא מחזיק בממוצע הנקודות הגבוה ביותר לשחקן בירושלים מאז ה-19 של מריו אוסטין ב-2007. המספרים המרשימים הללו מצטרפים ל-17.6 נקודות שהוא קולע בליגת האלופות של פיב"א.

עוד בנושא

צפו: פלדין צלף על הבאזר, הפועל ירושלים גברה 88:89 על באר שבע
פלדין אחרי סל הניצחון: "הראינו כמה אנחנו קשוחים כשאנחנו שומרים"

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים חוגג. דני מרון
אקורד סיום הולם לערב שיא. ג'יימס פלדין/דני מרון

"עמדתי מתחת לסל, וברגע שג'יימס זרק, ידעתי שהכדור יצלול פנימה", סיפר השחקן היעיל במשחק, טיישון תומאס, שניפק דאבל-דאבל מפלצתי של 18 נקודות ו-19 ריבאונדים (מדד 37) וקבע את שיא העונה בליגה בכדורים חוזרים. "זה היה משחק קשה. בכל פעם שמישהו קולע 20 נקודות במחצית אחת [כפי שסמוג'ה כריסטן עשה], זה מרגיז. הגבנו לזה כקבוצה".

משחקה הבא של ירושלים יתקיים בעוד כמעט שבועיים, כשתארח את הפועל תל אביב במוצאי השבת הבאה. מי שינסה לנצל את החלון במוקדמות גביע העולם כדי להסיר חלודה ולחזור לעניינים הוא בר טימור, שגם אתמול לא הרבה לשחק וקיבל מהמאמן עודד קטש רק שמונה דקות (בדומה ליוגב אוחיון). בנבחרת ישראל, תחת אותו מאמן, הוא צפוי לקבל נתח רחב יותר לאור פציעתו של גל מקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully