וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ג'יימס פלדין צלף על הבאזר, הפועל ירושלים ניצחה 88:89 את הפועל באר שבע

דרמת ענק בבירת הנגב: הירושלמים מחקו פעמיים פיגור דו-ספרתי, הכוכב הגדול קלע שלשה על הבאזר והשלים ערב של 28 נקודות. 31 של כריסטון לא הספיקו לעולה החדשה, קטש הורחק

one

פעמיים שונות מצאה עצמה הערב (שבת) הפועל ירושלים בפיגור דו-ספרתי בבירת הנגב מול הפועל באר שבע, פעמיים שונות הצליחה לצאת מהבורות הללו ומהפך שלישי בניצוחו של ג'יימס פלדין המופלא סידר לה 88:89 על הפועל באר שבע. הכוכב הגדול צלף שלשה ממש על הבאזר ודאג לניצחון החשוב, בעיקר בהתחשב בסדר המשחקים הקרוב: בשלושת המחזורים הבאים, תפגוש הקבוצה מהבירה את הפועל תל אביב, מכבי תל אביב והפועל חולון.

כאמור, למשך דקות ארוכות הערב דווקא העולה החדשה היתה עדיפה. באר שבע נשענה על משחק מצוין של כוכבה סמאג' כריסטון וברחה שוב ושוב, אך לא ידעה לסגור עניין, גם כאשר עודד קטש הורחק בפתיחת הרבע האחרון. כשיש לך ווינר כמו פלדין, כנראה שלא צריך גם מאמן.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 28 (5 מ-9 ל-3), טיישון תומאס 18 ו-19 ריבאונדים, תמיר בלאט 18 ו-8 אסיסטים, ליאור אליהו 7, ג'וש אואנס 4, אלכס צ'וברביץ' 4, ג'ייקובן בראון 4, דשון באטלר 3 (1 מ-8 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, בר טימור 3. יוגב אוחיון שותף (8 דקות) ולא קלע.

קלעו להפועל באר שבע: סמאג' כריסטון 31 (8 מ-20 מהשדה), טראוויס ווריק 18, טיילר ברון 13 ו-7 אסיסטים, ג'ורדן סווינג 9, רוברט רוטברט 8, ג'ואקים דונאלדסון 8 (3 מ-13 מהשדה) ו-18 ריבאונדים, בן אייזנהרט 1. עמית גרשון (7 דקות) ויאיר קרביץ (דקה) שותפו ולא קלעו.

עוד בנושא:

ראשון בליגת העל: בכורה לספרופולוס בליגה נגד ראשון לציון הסוערת
שחקן הפועל תל אביב לשעבר חשף כי עבר התעללות מינית כשהיה בן שש
מכבי ראשון לציון: הזרים יטוסו לארה"ב בפגרה, לא ברור מי ישוב

שחקן הפועל באר שבע סמאג' כריסטון. דני מרון
ערב ענק שלא הספיק. כריסטון/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הקבוצה של קטש נראתה רע ברבע הראשון, לא פגעה מהשדה, לא הגיעה אל העונשין ולא הצליחה לעצור את סמאג' כריסטון (13 נקודות בעשר הדקות הראשונות). העולה החדשה ניצלה זאת כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון 15:25.

רבע 2:

רוטברט קבע 19:30 אך ירושלים לא ויתרה ושלשה של בלאט הורידה ל-33:31 בלבד. פלדין המצוין התחמם והשלים את המהפך בדרך ל-39:40, אולם המארחת חזרה לצלוף וירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 43:49. כריסטון סיים את המחצית הראשונה עם 20 נקודות, פלדין ובלאט קלעו 12 כל אחד בצד השני.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חולון גברה על בני הרצליה 78:86 ושמרה על מאזן בית מושלם

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. דני מרון
סייע לקאמבק ברבע השני. בלאט/דני מרון

רבע 3:

כריסטון המשיך ללהוט והחזיר את הבאר שבעים ל-45:57. פלדין ותומאס שוב החזירו את הירושלמים לעניינים וצימקו ל-63:60. לרבע המכריע עלתה המארחת ביתרון 67:68.

רבע 4:

קטש מחה בפני השופטים על שריקה שלא אהב, ספג עבירה טכנית ראשונה, ספג מיד גם את השניה והורחק. באר שבע ניצלה זאת כדי לעלות ל-67:74, אך ירושלים שוב חזרה ודאנק של תומאס העניק לה 81:83, שלוש דקות לסיום. אותו תומאס לקח ריבאונד התקפה גדול וקבע 85:86, כריסטון נשלח אל הקו בצד השני, קלע את הראשונה, החטיא את השנייה וראה את דונאלדסון הודף את הכדור פנימה וקובע 86:88, 10 שניות לסיום. תומאס סחט עבירה בעצמו שש שניות לסיום, החטיא את הראשונה, החטיא גם השנייה אך הכדור נותר של האורחת. בלאט חדר, מצא את פלדין בפינה, וראה את הכוכב הגדול צולף שלשת ניצחון. 88:89 דרמטי לירושלים בסיום.

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. דני מרון
אמר את המילה האחרונה. פלדין/דני מרון
שחקן הפועל באר שבע טיילר ברון. דני מרון
טיילר ברון/דני מרון
מאמן הפועל ירושלים עודד קטש לצד המנכ"ל גיא הראל. דני מרון
קטש וגיא הראל/דני מרון
שחקן הפועל באר שבע חנן קולמן. דני מרון
חנן קולמן/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. דני מרון
אליהו/דני מרון
אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
אוהדי ירושלים/דני מרון
מאמן הפועל באר שבע רמי הדר. דני מרון
רמי הדר/דני מרון
אוהדי הפועל באר שבע. דני מרון
אוהדי באר שבע/דני מרון
שחקן הפועל באר שבע ג'ורדן סווינג מול שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. דני מרון
סווינג מול פלדין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully