וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: בכורה לספרופולוס בליגה נגד ראשון לציון הסוערת

24.11.2018 / 16:05

המאמן היווני של הצהובים ידריך לראשונה בחוק הרוסי מול הכתומים, נטולי לונג ושגב (20:40, ספורט 5). הפועל תל אביב תחפש ניצחון שני ברציפות מול נס ציונה (19:00, 5STARS). גלבוע/גליל-אשדוד

קובי אליהו

המחזור השמיני בליגת העל יינעל מחר (ראשון) עם שלושה משחקים. יאניס ספרופולוס יערוך בכורה על הקווים במכבי תל אביב, שתארח את מכבי ראשון לציון הסוערת והחסרה. הפועל תל אביב תארח בביתה את עירוני נס ציונה, במשחק בין שתי קבוצות שקטעו בשבוע שעבר רצף הפסדים ארוך. גלבוע/גליל החזקה תרצה לשמור על מקומה בצמרת, כשתפגוש בגן נר את מכבי אשדוד.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אופטימיות במכבי תל אביב: "היה חסר לנו מישהו כמו ספרופולוס"
מכבי ראשון לציון: הזרים יטוסו לארה"ב בפגרה, לא ברור מי ישוב

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול ג'ופרה לוברן שחקן פנרבחצ'ה. קובי אליהו
ימשיך לקבל קרדיט מהמאמן החדש? יובל זוסמן/קובי אליהו

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון (20:40, ספורט 5)

אחרי שלושה הפסדי יורוליג רצופים והחלפתו של נבן ספאחיה ביאניס ספרופולוס, מכבי תל אביב חוזרת לליגה. הצהובים נהנו השבוע מהפסקה במסגרת המקומית, לאחר שמשחק הליגה שלהם נגד בני הרצליה נדחה מראש, אבל לא הצליחו לתרגם את ההפסקה הזאת לניצחונות באירופה. עם זאת, בקבוצה מזהים התקדמות ביכולת תחת המאמן היווני, שהעביר אימונים בסוף השבוע. ספרופולוס יצטרך להעביר לראשונה משחק בחוק הרוסי, כשבמשחקי היורוליג נתן דקות בעיקר ליובל זוסמן, והזדמנות מועטה לישראלים האחרים. לפני המשחק תתקבל החלטה האם מייקל רול, שנעדר מהמשחק נגד פנרבחצ'ה בגלל כאבי גב, ישותף או לא.

שבוע קשה מאוד עבר על מכבי ראשון לציון. הוא החל בתבוסה נגד הפועל תל אביב, במשחק בו לטענת הסובבים את המועדון חלק מהשחקנים כלל לא התאמצו. המשיך עם בקשתם של מרקיז רייט וקמרון לונג לעזוב את הקבוצה, ונגמר בכך שלונג החרים את האימונים. בלי הגארד האמריקאי, ועם הופעת הפרידה של רייט ודיוויד וויבר מהמועדון, יצטרך צביקה שרף להוביל את הספינה האובדת שלו במשחק חוץ קשה ביותר. מי שעוד צפוי להעדר משורות הכתומים, שלא ברור באיזה סגל יופיעו אחרי הפגרה, הוא איתי שגב שסובל מפציעה בקרסול.

עוד באותו נושא

לונג ורייט ביקשו לעזוב את מכבי ראשון לציון, וויבר ישוחרר

לכתבה המלאה
צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
יכול להציל את המצב? צביקה שרף/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - עירוני נס ציונה (19:00, 5STARS)

אחרי חמישה הפסדים רצופים, חזרה הפועל תל אביב במחזור הקודם לנצח, והיא עשתה זאת בצורה משכנעת נגד מכבי ראשון לציון בחוץ. דני פרנקו קיבל לראשונה את ריצ'רד האוול וג'רל מקניל שהצטרפו לקבוצה בחזרה, ודווקא מי שהצטיין היה אלאדה אמינו, אחד משלושה זרים שנותרו בסגל. למרות הניצחון, במועדון יודעים שאם לא יצליחו לנצח את נס ציונה, לא עשו כלום בשבוע שעבר, ומחשיבים את המשחק הנוכחי לאחד הקריטיים בעונה. בהפועל ימשיכו בשלב זה עם שלושה זרים, אך ממשיכים מאחורי הקלעים לבחון אפשרויות חיזוק.

אחרי כמה שבועות קשים, עירוני נס ציונה חזרה לחייך בשבוע שעבר עם ניצחון ליגה ראשונה מאז המחזור הראשון, ועלייה לשלב הבתים השני ביורופקאפ. הקבוצה של נדב זילברשטיין הציגה כדורסל מצוין נגד הפועל באר שבע, רשמה כמה שיאי מועדון, ונראה כי מתחילה להתרגל לשחק בשני מסגרות. בנס ציונה רוצים מאוד לצאת לפגרה עם ניצחון חוץ משמעותי, שייתן להם אוויר להמשך המאבקים בליגה, וכדי שיעשו זאת יצטרכו עוד הופעת ענק מדקוואן קוק. בקבוצה מרוצים מהחזרה ההדרגתית של אלישי כדיר לעניינים.

שחקן מכבי תל אביב מייקל רול מול שחקן הפועל תל אביב סטו דגלאס. ברני ארדוב
משחק קריטי להפועל תל אביב. סטו דגלאס מאחורי מייקל רול/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל - מכבי אשדוד (18:50, משולב ב-5STARS)

רצף הניצחונות של הקבוצה מגן נר נקטע בשבוע שעבר בחולון, אך לא היכולת המצוינת שלה. בגלבוע יצאו מאוכזבים מאוד מהפסד במשחק בו הובילו ביתרון דו ספרתי סמוך לסיום, ומקווים כי השיעור שקיבלו מחולון ישמש אותם להמשך העונה. במועדון כאמור היו מרוצים מהיכולת, בעיקר של בריאנט קרופורד, שרשם את משחקו הטוב ביותר העונה, ונראה כי מתחבר מצוין לאדומים. מי שעשוי לערוך את הופעת החזרה שלו, אחרי שמונה חודשים מחוץ למגרשים, הוא הגארד יחזקאל סקוורר.

אחרי פתיחת עונה די חלשה, והרגשה שהסגל שנבנה הוא לא מספיק טוב, יכולה מכבי אשדוד לעלות בסיום המחזור למאזן חיובי ושוב להפתיע את כולם. הקבוצה של בראד גרינברג, שעוד צריכה להשלים את המשחק נגד הפועל ירושלים, קיבלה משחק נהדר מפול סטול בנהריה במחזור האחרון ורשמה ניצחון חוץ משמעותי, כשראשי המועדון מסמנים כרגע את המטרה - לצאת מאזור הסכנה.

יחזקאל סקוורר שחקן גלבוע/גליל. דני מרון
חוזר אחרי תקופת היעדרות ממושכת. יחזקאל סקוורר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully