וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "צריך ליצור מנטליות מנצחת, אני בונה על הישראלים"

25.11.2018 / 22:53

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הניצחון הקליל על ראשל"צ: "לוקח את האינטנסיביות והמהירות בהתקפה". שרף: "היה שבוע קשה"

one

מכבי תל אביב לא התקשתה לרגע הערב (ראשון) ביד אליהו, כשהביסה את מכבי ראשון לציון 64:98. יאניס ספרופולוס חגג ניצחון בכורה בתפקיד אחרי צמד ההפסדים ביורוליג, והוא יקווה לחגוג אחד נוסף גם ביום חמישי הקרוב, כשיפגוש את באיירן מינכן. מנגד, לצביקה שרף אין דבר לחגוג: המשבר עם שחקניו הזרים לא באמת הותיר לו סיכוי הערב, ובמהלך מרבית המשחק המאמן הוותיק נראה כבוי.

"אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לצביקה שרף", פתח יאניס ספרופולוס את דבריו, "הוא היה המאמן הראשון שעבדתי אותו כשהייתי העוזר שלו, הוא עזר לי הרבה בקריירה שלי. זה היה ב-1997. לגבי המשחק, איבדנו כמה פעמים את הריכוז, האינטנסיביות שלנו לא הייתה ברמה שאני רוצה שנשחק. הובלנו ביתרון דו ספרתי, אבל אני לא מרוצה עם איך ששיחקנו במחצית הראשונה.

"במחצית השנייה היינו יותר מרוכזים, שיחקנו טוב יותר ביחד, הגנתית והתקפית. הייתה לנו יותר תפוקה בהתקפה, איבדנו פחות כדורים ומסרנו יותר אסיסטים. אנחנו רוצים לנצל כל משחק גם כאימון, רוצים לשחק טוב, לעשות את הדברים התקפית והגנתית, לעשות את כל הדברים שאנחנו מוסיפים להתקפה ולהגנה, וככה אנחנו משתפרים מהר יותר. אין משחק קל, עבדתי במשך שנים במועדונים גדולים כמו מכבי תל אביב, וצריך לבנות מנטליות מנצחת. אני רוצה לקחת מהמשחק הזה את האינטנסיביות והמהירות בהתקפה, והקצב שאני רוצה לשחק בו".

על הקרדיט שמקבלים השחקנים הישראלים אצלו אמר: "אני בונה הרבה על השחקנים הישראלים, כי כשיש לך שחקנים ישראלים איכותיים, אין לך בעיה להשתמש בהם. שיחקנו עם שלושה וארבעה ישראלים לפעמים, בגלל החוק הרוסי. אני לא רוצה שהישראלים יירגעו, כי אז הם לא יעבדו חזק ולא יתקדמו, כי מובטח להם מקום על המגרש. רובם צעירים, הם צריכים להשאר צנועים. הדבר הכי חשוב זה להביא אנרגיות ופתרונות לקבוצה".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את מכבי ראשון לציון 64:98
לפני מכבי תל אביב: באיירן מינכן הביסה את גיסן, ברצלונה חגגה בקלאסיקו
ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 78:90 את עירוני נס ציונה
גרשון, שרף, בלאט או ספאחיה - איזה מאמן מכבי תל אביב אתם?

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. יוסי ציפקיס
סוג של משחק אימון. ספרופולוס/יוסי ציפקיס

מנגד, צביקה שרף התייחס קודם כל למשחק עצמו: "משחק צפוי, מכבי תל אביב הקבוצה הכי טובה בארץ, בטח יותר טובה ממכבי ראשון במצבה הנוכחי. השגנו את מה שרצינו מהמשחק, לתרגל מספר שחקנים. נקווה שנצליח לחזור מהפגרה בהרכב שונה, אם ייפתרו בעיות התקציב שלנו. איחלנו בסוף המשחק בהצלחה לשחקנים שהולכים לנבחרת, ונפרדנו מהשחקנים שעוזבים".

המאמן הוותיק הודה: "זה היה שבוע קשה. מקווה שיהיו לי עוד שבועות קשים. אם לא הייתי מרגיש שיש לי את היכולת להוציא את הקבוצה מהבוץ, לא הייתי פה. המצב לא נורא כמו שזה נראה מבחוץ. קמרון לונג לא פה כרגע, כשתצטרך להיות הודעה, תהיה. בכדורסל הכל יכול להיות, נכון לרגע זה אני מאמן מכבי ראשון לציון עד שלא יודיעו אחרת".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את מכבי ראשון לציון 64:98

לכתבה המלאה
מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. יוסי ציפקיס
זה לא נראה טוב. שרף/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully