וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: באיירן מינכן הביסה את גיסן, ברצלונה חגגה בקלאסיקו

מערכת וואלה! ספורט

25.11.2018 / 22:10

אלופת גרמניה שתתארח בהיכל בחמישי טיילה עם 79:94. דג'דוביץ' (17) הצטיין. ריצת 0:13 ברבע הרביעי סידרה לקטלאנים 69:86 מרשים ריאל מדריד אלופת אירופה נטולת יוי

ניהאד דדוביץ', שחקן באיירן מינכן. GettyImages
כיכב בליגה, בחמישי הוא בהיכל. ניהאד דג'דוביץ'/GettyImages

ביום חמישי תתארח באיירן מינכן אצל מכבי תל אביב במסגרת המחזור העשירי ביורוליג במשחק שבו הצהובים ינסו להשיג ניצחון שני בלבד ובכורה בבית. הערב אלופת גרמניה פירקה בליגה הגרמנית את גיסן 79:94 והמשיכה את המומנטום שלה מהניצחון על גראן קנאריה במחזור היורוליג הקודם. ניהאד דג'דוביץ' הוליך שישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 17 נקודות, דרק וויליאמס הוסיף 13, ולדימיר לוצ'יץ' ודווין בוקר הוסיפו 13 כל אחד. ג'ון בראינט הפציץ 30 ו-12 ריבאונדים מנגד מול האקסית.

ברצלונה חגגה הערב עם 69:86 על ריאל מדריד בקלאסיקו הראשון של העונה בליגה הספרדית. הבלאנקוס שהופיעו שוב ללא סרחיו יוי הפצוע, היו חזק בעניינים במשך שלושה רבעים, אבל הקטלאנים התפוצצו עם מטווח שלשות וריצת 0:13 ברבע הרביעי, מה שסידר להם ניצחון קליל בסופו של דבר. קייל קיוריק להט עם 4 שלשות ו-16 נקודות למנצחים. כריס סינגלטון ואדם האנגה הוסיפו 12 כל אחד. ג'יי סי קארול קלע 12 לבלאנקוס. פקונדו קמפאצו ניסה למלא את החלל שהותיר יוי עם 7 אסיסטים ו-10 נקודות, אבל לא הצליח למנוע מפלה ברבע האחרון.

* שון דאוסון קלע 10 נקודות, אך ממש לא יכול היה להושיע את חובנטוד בדאלונה שלו שהושפלה עם 112:66 מול סראגוסה.

עוד בנושא

בספרד חושפים: כך מכבי תל אביב החמיצה את חואן קרלוס נבארו
מבחן אישיות מיוחד: בדקו איזה מאמן מכבי תל אביב אתם?

אנתוני רנדולף שחקן ריאל מדריד. GettyImages
8 נקודות שלו לא הספיקו. אנתוני רנדולף/GettyImages

מלך סלי היורוליג בשנתיים האחרונות, אלכסי שבד, רשם בסוף השבוע ציון דרך היסטורי: הוא הפך לשחקן הראשון שנבחר ל-MVP פעמיים במחזור כפול של היורוליג. אלא שהחגיגה הזו, בתוספת הניצחונות של חימקי מוסקבה על בודוצ'נוסט וז'לגיריס קובנה, לא הייתה שלמה. הכוכב הרוסי שבר את אצבעו וייעדר כחודש מהמגרשים. המשמעות היא שהוא צפוי ככל הנראה להחמיץ גם את משחק החוץ של קבוצתו נגד מכבי תל אביב ב-19 בדצמבר.

שישה משחקני פנאתינייקוס אושפזו בבית חולים בשל הרעלת קיבה, והקבוצה תיאלץ ככל הנראה לעלות עם שחקני נוער למשחקה בליגה היוונית מחר (שני) נגד קולוסוס. השישה - ניק קלאתיס, דשון תומאס, ג'יימס גיסט, סטפן לאזמה, דינוס מיטוגלו ואיאן וויוקאס - לא יעמדו היום לרשות המאמן צ'אבי פסקואל באימון, ולא מן הנמנע שיחמיצו גם את הנסיעה לרודוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully