וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד חושפים: כך מכבי תל אביב פספסה את חואן קרלוס נבארו

בשנת 2008, רגע לפני שהפכה את קרלוס ארויו לשחקן היקר בתולדותיה, מכבי תל אביב ניסתה לשים ידה על "לה בומבה" וכמעט הצליחה. בספרד גוללו את הסיפור

קובי אליהו

חואן קרלוס נבארו אמלל את מכבי תל אביב לא אחת במהלך הקריירה, וכעת מתברר שהצהובים כל כך רצו להימנע מלהתמודד עם הצלף הבלתי נלאה, עד שניסו לצרף אותו בכל הכוח.

רגע לפני מה שאמור היה להיות טקס הפרשת הגופיה של מספר 11 האגדי של ברצלונה לפני המשחק מול ריאל מדריד הערב (ראשון, 20:20, ספורט 4) - שנדחה בעקבות מות אביו של נבארו - חושפים בספרד את ההצעות להן זכה "לה בומבה" במהלך השנים, בין היתר ממכבי תל אביב. ב"אל פאיס" דווח שהצהובים ניסו להחתים את היריב הוותיק מספר פעמים במהלך השנים, והיו קרובים במיוחד בשנת 2008, כשנבארו סיים עונת רוקי חביבה ב-NBA בשורות ממפיס, והחליט על חזרה לאירופה.

עוד בנושא

20:40, ספורט 5: ספרופולוס עורך בכורה בליגה נגד ראשון לציון
ישיבת הוועד המנהל של היורוליג תיערך ביום שלישי בתל אביב
הקרב על ניקולה וויצ'יץ' כבר החל: דני פדרמן יתעקש להשאירו?

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה מול ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כמעט, רק כמעט לבש צהוב. נבארו מול דיברתולומאו/ברני ארדוב

גם ריאל מדריד ובאסקוניה היו אז בתמונה, וכמו מכבי תל אביב ניסו לבצע מחטף על מי שנחשב לסמל של ברצלונה ולאוהד הבלאוגרנה מבטן ומלידה. בסופו של דבר, אחרי לבטים ותהיות, החליט נבארו לחזור למועדון נעוריו. את "הצעת הענק" ממכבי תל אביב - כפי שהוגדרה בספרד - קיבל במקומו קרלוס ארויו, שהשתכר כ-2.5 מיליון דולר לעונה והפך לשחקן היקר בתולדות מכבי תל אביב.

אחרי הקאמבק לברצלונה נבארו הספיק לזכות פעם נוספת ביורוליג, להצעיד את הקבוצה לעוד ארבע אליפויות ספרד ולארבעה גביעים נוספים, והפך לסמל הגדול בתולדותיה. מכבי תל אביב הסתפקה בקרלוס ארויו, הודחה בטופ 16, וזכתה באליפות ליגת העל.

עוד במכבי תל אביב: מייקל רול הפצוע בספק למשחק הערב נגד מכבי ראשון לציון, ואין לו ספק מי אשם בכך. "אני רואה שגראן קנאריה החליפה את הפרקט, רק חבל שזה לא קרה משחק אחד לפני כן", כתב, "המגרש הזה עלה לי במשחק אחד או שניים שלא יכולתי לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully