וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי ג'יי קליין טס לארצות הברית ללא אישור ונופה מסגל נבחרת ישראל

25.11.2018 / 12:07

פורוורד חולון המריא לחופשת מולדת שלא תואמה מראש, פרישמן: "אמליץ להעמידו לדין משמעתי". גם מקל ישוחרר מהסגל?

טי ג'יי קליין שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
מה יהיה העונש? טי ג'יי קליין/לירון מולדובן

פורוורד הפועל חולון טי ג'יי קליין נופה מסגל נבחרת ישראל למשחקים נגד סרביה וגאורגיה, לאחר שטס לביקור מולדת בארצות הברית ללא אישור.

בהודעה מטעם איגוד הכדורסל נכתב ש"אמש נודע למנהל הנבחרת מוטי דניאל שקליין בחר לטוס לארצות הברית ללא קבלת אישור, ובשל כך לא יגיע מחר לאימוני הנבחרת", ויו"ר הוועדה המקצועית באיגוד עמוס פרישמן אמר בנושא: "אני רואה את הנושא בחומרה וזהו זלזול בנבחרת. אמליץ בפני ראשי האיגוד להעמידו לדין משמעתי".

קליין בן ה-24, בנה של כדורסלנית היכל התהילה ננסי ליברמן, אמור היה לערוך הופעת בכורה במדים הלאומיים ולתפוס את משבצת המתאזרח של עודד קטש, זאת לאחר שרשם פתיחת עונה מצוינת מבחינה אישית - בשמונה משחקים במדי הפועל חולון הוא העמיד ממוצעים של 11.4 נקודות ו-7.4 ריבאונדים. אולם בעקבות ניפויו, מי שישמש כמתאזרח התורן של הנבחרת יהיה ג'ון דיברתולומאו ממכבי תל אביב.

ייתכן שמחר שחקן נוסף ישוחרר מהסגל. גל מקל לא שיחק בחודש האחרון בשל פציעה במפשעה, ולמרות שתוכנן לשוב לפעילות כבר בשבוע שעבר, לא צבר דקות משחק בקבוצתו זניט סנט פטרסבורג. מקל ייבדק על ידי רופא הנבחרת שיקבע האם הוא כשיר להיות חלק מהקמפיין או לא.

חלון המשחקים החמישי של מוקדמות אליפות העולם ייפתח ביום שישי הקרוב, כשישראל תארח את נבחרת סרביה החזקה בדרייב אין. ביום שני שלאחר מכן תתארח הנבחרת אצל גאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully