וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון ידונו באפשרות לפטר את צביקה שרף: "הפכנו לקבוצה העלובה בליגה"

26.11.2018 / 6:35

רצף ההפסדים עשוי להוביל לסיום דרכו של המאמן הוותיק: "אי אפשר להוריד אחריות מהצוות". לונג צפוי לעזוב גם אם שרף לא ימשיך

one

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף עשוי לסיים את תפקידו בקבוצה בימים הקרובים. מקבלי ההחלטות במועדון אמורים לדון במהלך היום (שני) באפשרות לפטר את המאמן הוותיק, בעקבות שרשרת ההפסדים האחרונה והמצב אליו נקלעה הקבוצה שהובסה אמש 98:64 בידי מכבי תל אביב ביד אליהו. אחד הנושאים שיעלו על הפרק הוא המצב הכלכלי הלא טוב של המועדון, שמתנהל ללא ספונסר ראשי ומשני, והחלפת מאמן כרוכה בהוצאות כבדות.

"בכדורסל הכל יכול להיות, נכון לרגע זה אני מאמן מכבי ראשון לציון עד שלא יודיעו אחרת", אמר שרף אמש כשנשאל האם הוא קיבל איזשהו רמז על כך שעשוי לא לאמן את הקבוצה עד החזרה מהפגרה.

בקבוצה נפרדו בסיום התבוסה למכבי תל אביב ממרקיז רייט ששוחרר לבקשתו ודיוויד וויבר שסיים את חוזהו, וכעת נותר לדעת מה יעלה בגורלו של קמרון לונג, שלא התאמן השבוע ללא אישור, לאחר שביקש לעזוב. על פי מספר מקורבים לקבוצה, במועדון לא יוכלו להחזיר את לונג לסגל גם אם יוחלט לפטר את שרף, מאחר והדבר ישדר מסר לא נכון ליתר השחקנים. לונג שומר על קשר עם חלק גדול משחקני הקבוצה, ואף נפגש איתם השבוע לארוחת חג ההודיה.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את מכבי ראשון לציון 64:98
יאניס ספרופולוס: "צריך ליצור מנטליות מנצחת, אני בונה על הישראלים"

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. יוסי ציפקיס
הסוף קרב? שרף/יוסי ציפקיס

"חלק מהשחקנים עלו על הפרקט כשהם יודעים שהם לא חלק מהקבוצה יותר", אמר אחד מאנשי המועדון אמש, "מדהים איך תוך חודש קבוצה שכל הליגה היללה ושיבחה, הפכה לקבוצה הכי עלובה בליגת העל, זה לא נתפס. יש פה חלק לא מבוטל לשחקנים, אבל אי אפשר להוריד את האחריות גם מהצוות המקצועי".

"שבוע לא קל עם כל מה שקורה מסביב", אמר הקפטן עוז בלייזר אמש, "אנחנו מקצוענים וצריכים לבוא ולשחק, כשמגיע המשחק אני מנסה לנתק את כל מה שצריך שמסביב. אני לא אדבר בשם מישהו אחר, אני אעיד רק על עצמי, אני מגיע כל אימון, מנסה להתרכז ולהתאמן, לתת הכל בשביל הקבוצה שלי".

איגור קולשוב ואדם אריאל יחלו להתאמן היום בנבחרת ישראל, אולם הראשון, שסובל מפציעה, עשוי להיות משוחרר מהסגל.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את מכבי ראשון לציון 64:98

לכתבה המלאה
קמרון לונג שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
סיים את דרכו ככל הנראה, בלי קשר לזהות המאמן. לונג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully