וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת בלגיה חוקרת חשד שפיני זהבי עמד בראש מוסקרון בניגוד לחוק

החוקרים פשטו על משרדי המועדון ועל בתים של חברי הנהלה. שלושה בני אדם נעצרו. חשדות לזיוף, מרמה והלבנת כספים. ביום שישי פורסם בוואלה! ספורט תחקיר על המעורבות של זהבי בעסקת ניימאר

פיני זהבי, סוכן שחקנים. GettyImages
בהודעה של המשטרה נכתב: "בבלגיה החוק לא מתיר לסוכן לשלוט במועדון כדורגל". פיני זהבי/GettyImages

חוקרים של משטרת בלגיה פשטו הבוקר (רביעי) על משרדי מוסקרון ובתים של בכירים במועדון, עצרו שלושה בני אדם והחרימו מסמכים רבים. לפי התקשורת הבלגית, החיפוש נועד לבדוק בין היתר את המעורבות של סוכן השחקנים הישראלי פיני זהבי במועדון.

לפני כמה ימים פורסם בבלגיה - במסגרת "פוטבול ליקס" - שהחל משנת 2016 מוסקרון נמצאת תחת השפעתו של זהבי, למרות שהוא לא רשום כבעלים. המועדון נמצא תחת עינה הבוחנת של רשות החוק בבלגיה כבר זמן רב.

בהודעה של משטרת בלגיה נכתב היום בין היתר: "החשדות נוגעים תחילה לזיופים, שימוש בזיופים ומרמה. חברות זרות לכאורה הסתירו את השליטה של סוכן שחקנים, פיני זהבי, במועדון. בבלגיה החוק לא מתיר לסוכן לשלוט במועדון כדורגל".

המשטרה הוסיפה והודיעה שהיא בודקת חדשות להלבנת כספים ולדיווחים כוזבים בפני בית הדין לספורט כדי לקבל רישיון. בחודש שעבר נערך מבצע גדול של משטרת בלגיה ורשויות המס ונערכו פשיטות על משרדים של מועדונים רבים, ביניהם גם אנדרלכט, קלאב ברוז' וסטנדרד ליאז'.

כזכור, ביום שישי האחרון בתחקיר של דניאל דולב מוואלה! NEWS בשיתוף יאן פיליפין מ-Mediapart הצרפתי, נחשפה המעורבות של פיני זהבי בעסקת ההעברה של ניימאר מברצלונה לפריס סן ז'רמן וכיצד היא פוצצה במהלך המו"מ העיקש בין הצדדים. בין היתר, פורסמה בידיעה השתלשלות האירועים וכיצד חוסר ההסכמה בין זהבי לאנשי פריס סן ז'רמן באשר למדינה שבה יקבל את התשלום איים לפוצץ את העסקה.

עוד בנושא:

עשרות חוקרים פשטו על משרדי מועדוני כדורגל בבלגיה
תחקיר: כך פיני זהבי כמעט גרם לפיצוץ עסקת ניימאר לפריס סן ז'רמן
"פוטבול ליקס": המדיניות הגזענית של פריס סן ז'רמן בהחתמת צעירים
העיקר שניימאר ואמבפה ישחקו ביחד: "פוטבול ליקס" חשפו את הכדורגל במערומיו
"פוטבול ליקס": פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי מואשמות ברמאות, ליגת האלופות תתבטל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully