וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הגישה את הטפסים להתאחדות, סנטיאגו סולארי ימונה רשמית למאמן

במדריד טוענים שהמאמן הזמני יקבל את המשרה עד תום העונה, קורטואה והשחקנים מביעים אמון. הבעיה: נאצ'ו סובל מקרע ברצועת הברך וייעדר כחודשיים, קאסמירו ייעדר כשלושה שבועות. אנטוניו קונטה שובר שתיקה ועונה לסרחיו ראמוס

עריכת וידאו: מתן חדד

בספרד טוענים כי ריאל מדריד הגישה את המסמכים הרשמיים שבעקבותם ימונה רשמית סנטיאגו סולארי למאמן הקבוצה. סולארי היה המאמן הזמני של ריאל אחרי פיטוריו של ז'ולן לופטגי. מאמן זמני יכול למלא את התפקיד במשך שבועיים בלבד בספרד, וכעת טוענים במדריד כי אלופת אירופה החליטה למנותו רשמית למאמן, יממה לפני היום האחרון (13 בנובמבר) שבו נדרשה לקבל את ההחלטה.

סולארי מאז שמונה ניצח בכל ארבעת המשחקים שלו - על מלייה בגביע, על ויאדוליד, על פלזן בליגת האלופות ואתמול בחוץ 2:4 על סלטה ויגו. בארבעת המשחקים האלה ריאל כבשה 15 שערים וספגה שניים בלבד. יותר חשוב - היא נראית שוב מלאת חיים וביטחון. סולארי צפוי לאמן עד תום העונה, כשבקבוצה מקווים שיצליח לשחזר את ההצלחה של מאמן אחר שצמח בתוך המועדון וקיבל את התפקיד חסר ניסיון - זינדין זידאן.

עוד בנושא

ריאל מודאגת ממכת הפציעות: "סלטה הרביצה ואנחנו סבלנו"
בברצלונה מודים: "יש בעיות עם דמבלה, נעזור לו"
היגואין התנצל על מופע האימים וחשף למה עבר למילאן

סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
הוכיח את עצמו. סנטיאגו סולארי/רויטרס

שוער הקבוצה טיבו קורטואה נשאל על התחושות בריאל, ואמר: "ההבדל היחידי הוא שעכשיו יש לנו ביטחון ומומנטום. לפני כן לא היה לנו מזל, ספגנו שערים בדקות לא טובות, בעיטות שלנו נעצרו בקורה, דברים כאלה. יש לנו רוח מצוינת בקבוצה, ואנחנו דוחפים זה את זה, כולנו מסתדרים טוב והמצב טוב". על קארים בנזמה, שכבש העונה כבר 10 שערים, אמר קורטואה: "הוא סופג הרבה ביקורת כשהוא לא כובש, אבל כולם פה, השחקנים והמאמנים, מכירים את האיכויות שלו".

מגן ריאל אלברו אודריוסולה טען עוד אתמול שהשחקנים בקבוצה רוצים שסולארי ימשיך ושהם "איתו עד המוות". לדבריו, "אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לעבוד קשה כדי לצאת מהמשבר, ואנחנו מרוכזים בלעבוד עם המאמן שלנו, שלמענו אנחנו מוכנים למות. אנחנו יודעים שהוא מאמן מצוין, ורוצים שימשיך. היה לנו חשוב לנצח במגרש חוץ קשה כמו סלטה, ולצאת לפגרה כשהליגה כל כך צמודה. זה היה קרב קשה, מסוג המשחקים האלה שאתה חייב לנצח איכשהו, ולהישאר על המסלול הזה. אנחנו רוצים להמשיך להראות איזו קבוצה טובה אנחנו".

הבעיה של ריאל מדריד היא בגזרת הפצועים: היום הבלאנקוס אישרו שהקשר הברזילאי קאסמירו פצוע בקרסולו, ושלמגן/בלום נאצ'ו יש קרע ברצועת הברך. ההערכה היא שקאסמירו ייעדר כחודש, בעוד נאצ'ו עלול להיעדר חודשיים. כידוע, ריאל סובלת מבעיית פציעות חמורה בהגנה, כשגם וראן ומרסלו נעדרים. נאצ'ו יחמיץ בוודאות את גביע העולם למועדונים, שיתקיים בחודש הבא.

עוד באותו נושא

כמו זידאן, רק בלי ההילה: 10 דברים שכדאי לדעת על סנטיאגו סולארי

לכתבה המלאה
ז'וזה מוריניו, מנצ'סטר יונייטד, אנטוניו קונטה, צ'לסי. רויטרס
לא רוצה להיכנס למיטה חולה. קונטה/רויטרס

בינתיים אנטוניו קונטה שובר את השתיקה שלו, ומתייחס לדיווחים לפיהם לא הגיע לריאל מדריד בגלל ציטוטים של סרחיו ראמוס. קונטה, מאמן צ'לסי לשעבר, נחשב למועמד המוביל להחליף את לופטגי, אבל אחרי הקלאסיקו ראמוס אמר ש"כבוד זה לא משהו שאפשר לכפות, אלא משהו שמרוויחים אותו", כשהוא מתייחס לקשיחות של קונטה (שכבר הסתכסך עם כמה ספרדים המקורבים לראמוס, כמו מוראטה ודייגו קוסטה).

קונטה אמר על דבריו של ראומס: "כשמאמן מגיע לקבוצה הוא צריך להביא חינוך וכובוד, וזה מצופה גם מהשחקנים. כשאין את זה, מתחילות בעיות". לגבי עתידו כמאמן אמר קונטה: "אני רגוע. אני מחכה לשנה הבאה. עבור מאמן ברמה שלי, אני מעדיף לחכות ליוני לעבודה חדשה. הבעיה היא שלמאמן כמוני עדיף לחכות מאשר לקבל קבוצה שכבר נמצאת בתוך תהליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully