וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מודאגת ממכת הפציעות, סולארי: "סלטה הרביצה ואנחנו סבלנו"

הבלאנקוס השיגו אומנם ניצחון רביעי רצוף, אבל איבדו את קאסמירו, נאצ'ו ורגילון שהוחלפו בשל פציעות. המאמן (הזמני) תקף את היריבה וסירב להתייחס לעתידו: "רק טובת המועדון חשובה"

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם סרחיו ראמוס. רויטרס
בכושר נהדר. שחקני ריאל מדריד חוגגים/רויטרס

עד לפני חודש היה נדמה שריאל מדריד בדרך לעונה כושלת שתסתיים בלי שום דבר. אולם, מהמקום הכי נמוך בו היא היתה אחרי התבוסה בקלאסיקו, ריאל מדריד של המאמן החדש סולארי חיברה ארבעה ניצחונות רצופים ולפתע היא רחוקה רק ארבע נקודות מהפסגה. אמש (ראשון) הבלאנקוס ניצחו 2:4 את סלטה ויגו במשחק שבו קארים בנזמה המשיך את היכולת המצוינת שלו. אולם, יש גם בשורות רעות אם אתה אוהד ריאל מדריד. הבלאנקוס איבדו במשחק הזה לא פחות משלושה שחקנים (נאצ'ו, רגילון וקאסמירו) בשל פציעות. למזלה של ריאל היא יוצאת עכשיו לפגרה של שבועיים ותקווה שחלק מהפצועים יחזור עד אז, וזה כולל את וראן ומרסלו שמושבים כבר לתקופה ארוכה.

עוד בנושא:

המומנטום נמשך: ריאל מדריד ניצחה 2:4 את סלטה ויגו, נאצ'ו, רגילון וקאסמירו נפצעו
מפלה היסטורית בקאמפ נואו: ברצלונה הפסידה 4:3 לריאל בטיס

מאמן ריאל מדריד סנטיאגו סולארי. רויטרס
עדיין מושלם. סולארי/רויטרס

סנטיאגו סולארי המאמן הזמני של ריאל התייחס לאחר המשחק למכת הפציעות וייחס את זה למשחק הקשוח של סלטה: "השחקנים של סלטה שיחקו מאוד חזק, קאסמירו נאלץ לצאת ובייל עשה מאמץ גדול לשחק אחרי שהוא חטף בעיטה. סלטה הרביצה ואנחנו סבלנו".

על השאלה אם הוא יישאר בתפקיד שלו: "הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה תנצח, כל דבר אחר לא משנה. אני חוזר, מה שהכי חשוב זה מה שלטובת הקבוצה. אני לא חושב על עצמי".

המאמן פרגן לקארים בנזמה ואמר: "כולם הראו הרבה אופי, אבל קארים היה מצוין. הגול הראשון שלו היה יוצא דופן, גם הגול השני הגיע ממנו. הוא אפשר לנו לתקוף ועזר בהגנה. הוא שיחק נהדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully