וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין מתנצל על מופע האימים, וחושף: לא בגללי עברתי מיובנטוס למילאן

הארגנטינאי השתולל בהפסד של מילאן מול קבוצתו לשעבר יובנטוס (2:0), טען ש"אנחנו לא רובוטים" והתייחס למעבר. רונאלדו מנחם, גאטוזו מאוכזב

שחקני מילאן מנסים להרגיע את גונסאלו היגואין. רויטרס
איבד את הרסן. היגואין/רויטרס

יובנטוס גברה אמש (ראשון) 0:2 על מילאן בחוץ בקלילות יחסית והגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות בתום 12 מחזורים. הגברת הזקנה נראית בדרך הבטוחה לעוד אליפות (ג'נארו גאטוזו בסיום: "יובנטוס לא רק הקבוצה הכי טובה באיטליה כרגע, היא ברמה של ברצלונה ומנצ'סטר סיטי"), אבל הסיפור של המשחק היה גונסאלו היגואין.

החלוץ שעבר בקיץ מיובנטוס למילאן כדי לפנות מקום לכריסטיאנו רונאלדו, החמיץ פנדל במחצית הראשונה ובדקה ה-82 ספג כרטיס צהוב, זעם על השופט, ספג צהוב שני והשתולל. שחקני מילאן ניסו להרגיע אותו, ג'ורג'ו קייליני ניגש לנחם אותו, אבל הארגנטינאי איבד לחלוטין את קור הרוח, נרגע רק אחרי כמה דקות ואז עזב את המגרש בדמעות.

כריסטיאנו רונאלדו הגיע למקום בניסיון להרגיע את החלוץ, אבל הוא התעצבן גם על הפורטוגלי. רונאלדו שכבש אתמול את שער הליגה השמיני שלו במדי הגברת הזקנה, הסביר: "ביקשתי ממנו להירגע כי הוא מסתכן בהשעייה ארוכה. הוא פשוט היה מתוסכל מההפסד. אני יכול להבין אותו ומקווה שהוא לא ייענש באופן חמור מדי".

מאמן מילאן, ג'נארו גאטוזו, אמר: "אני מקווה שפיפיטה יתנצל בפני השופט. הוא צריך ללמוד לשלוט בעצמו יותר. ראיתי כמה עומס הוא הרגיש שיש לו על הכתפיים, והוא עוד החמיץ פנדל נגד קבוצתו לשעבר. כל מי ששיחק כדורגל יודע שהרגשות מאיימים להשתלט עלייך ברגעים כאלה. הפנדל? יש לנו כמה בועטים והם מחליטים תוך כדי משחק מי יבעט. היגואין הרגיש שהוא יכבוש וטעה, אבל זה קורה".

עוד בנושא:

אטאלנטה הביסה את אינטר 1:4, רומא ניצחה
קבאני כבש שלושער, פ.ס.ז' הביסה את מונאקו 0:4

גונסאלו היגואין שחקן מילאן. רויטרס
עזב בדמעות. היגואין/רויטרס

לאחר מכן היגואין סיפק הסבר נרגש להתפרצות שלו, וחשף שהמעבר שלו מיובנטוס למילאן לא היה רק בגללו. "אני רוצה להתנצל בפני חבריי לקבוצה, המאמן, האוהדים והשופט, שיודע מה אמרתי לו, אבל במקביל, שופטים צריכים להבין את הרגשות של אותו הרגע", אמר היגואין על ההתפרצות שלו, "הגבתי ככה, ולא הייתי צריך לעשות את זה, אז אני מתנצל.

"כשאתה משחק מול הקבוצה שלך לשעבר, ברור שזה מרגיש אחרת. אני לוקח אחריות, ויודע שזה לא יכול לקרות שוב, אבל באותו הרגע שאנחנו מפסידים, אנחנו לא רובוטים. אנחנו בני אדם, יש לנו רגשות. טעיתי, התנצלתי, ואני מקווה שזה לא יחזור, אני אדם ושחקן מאוד אמוציונלי, כך שלפעמים קשה לי לשלוט בתגובות שלי. אפשר לדעת באיזה מצב רוח אני רק מלהסתכל עליי.

"אני יודע שזו לא הייתה דוגמה טובה לילדים, אבל אנחנו לא רובוטים, השופט יכול להיות יותר רגיש ולהבין את המצב שבו אנחנו נמצאים. אבל כמו שהמאמן אמר, אני לוקח דברים ללב, וחייב לשלוט על עצמי ולהישאר רגוע יותר".

כאמור, מספר שחקנים של יובנטוס אמרו בסיום שהם מקווים שהיגואין לא ייענש בחומרה על האדום שלו, והראו הזדהות עם מי ששיחק בגברת הזקנה. "הייתה לי תקופה יפה איתם, והיה מספק לראות אותם באים אליי ומנסים להרגיע אותי, שחקנים גם ממילאן וגם מיובה", אמר החלוץ הארגנטינאי.

אז אם הוא היה כל כך נאהב, למה הוא עזב את יובנטוס? היגוואין ענה בגילוי לב: "זאת לא שאלה שצריכים לשאול אותי. שיחקתי ביובנטוס, כולם יודעים במה זכיתי שם וכמה נתתי לקבוצה. ההחלטה לא הייתה שלי, היא התקבלה על ידי אחרים. מילאן הראתה שהיא רוצה אותי, והגעתי לכאן. אני חושב שהתגובה של שחקני יובנטוס היום הראתה עד כמה הייתי אהוב שם".

היגואין סיפר על החמצת הפנדל: "שצ'זני זז ראשון, בגלל הוא זה הוא עצר את זה. זו הייתה הצלה מעולה. רק מי שבועט פנדלים מחמיץ פנדלים, קל להגיד אחרי זה שטעיתי. לקחתי אחריות, הרגשתי טוב עם זה, ובסופו של יום אנחנו חייבים לזקוף ראש כי שיחקנו טוב מול יריבה חזקה מאוד כמו יובנטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully