וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קבאני כבש שלושער, פ.ס.ז' המושלמת הביסה את מונאקו 0:4

האלופה לא ריחמה על סגניתה הפצועה שמדורגת לפני אחרונה. האורוגוואי כיכב, ניימאר השלים בפנדל, עוד שני שחקנים נפצעו להנרי

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם מפגש הקצוות בו פריס סן ז'רמן, האלופה והמוליכה הגאה, הביסה 0:4 את סגניתה מונאקו ששקועה במקום הלפני אחרון ולא ניצחה כבר 16 משחקים בכל המסגרות. מארסיי חזרה למסלול הניצחונות עם 0:2 ביתי על דיז'ון המדורגת 18, ראן ונאנט נפרדו ב-1:1 ובורדו וקון ב-0:0.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
האב, הבן ורוח השקר: הלכלוך מאחורי עסקת ניימאר
תחקיר: כך כמעט פוצצה עסקת הכדורגל היקרה בהיסטוריה
"פוטבול ליקס": המדיניות הגזענית של פריס סן ז'רמן בהחתמת צעירים

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן עם מוסא דיאבי. רויטרס
שיפר את מאזנו לשמונה שערים. אדינסון קבאני/רויטרס

מונאקו - פריס סן ז'רמן 4:0

קבוצה אחת שלא ניצחה מאז מחזור הפתיחה וקבוצה אחרת שלא שמטה נקודה - מישהו מופתע מהתוצאה? פריס סן ז'רמן לא התחשבה בסגניתה הפצועה והחבולה, והנחילה לה הפסד שמיני העונה, כשרק הפרש שערים מונע ממונאקו לרדת למקום האחרון. תיירי הנרי, שעדיין לא ניצח מאז מונה למאמן ושותף כעת לרצף שעומד סך הכול על 16 משחקים ללא ניצחון, נאלץ להתמודד עם רשימת פצועים שעומדת על 11 שחקנים (בתוספת שני מורחקים).

אדינסון קבאני, שלא עומד בקצב של העונות הקודמות, ניצל את מצבה העגום של המארחת כדי לשפר את מאזנו וכבש פעמיים בדקות 4 (בישול של ניימאר) ו-11 (בישול של מוסא דיאבי הצעיר). השערים אושרו רק לאחר שימוש ב-VAR, לעומת שערים של יוליאן דראקסלר וקיליאן אמבפה שנפסלו בהמשך. הנרי המיואש איבד את נאסר צ'אדלי בגלל פציעה בדקה ה-21, ובדקה ה-50 גם המחליף שלו ג'ורדי אמבולה נפצע. החלוץ האורוגוואי השלים שלושער בדקה ה-54 אחרי עוד אסיסט של דיאבי, בעוד ניימאר חתם עם פנדל אחרי עבירה על אמבפה והעלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה בדקה ה-63. אחרי 0:4 באלוף האלופים, פ.ס.ז' חזרה על אותה תוצאה והרצף שלה מול הקבוצה מהנסיכות עומד על שמונה ניצחונות. מונאקו לפחות יכולה להתנחם שלא מדובר בשביעייה כמו במשחק ההכתרה באפריל.

עוד באותו נושא

ממפיס דפאי כבש צמד ובישל פעמיים ב-2:4 של ליון על גנגאן

לכתבה המלאה
ג'אנלואיג'י בופון, ניימאר שחקני פריס סן ז'רמן עם תיירי הנרי מאמן מונאקו. רויטרס
החברים מפ.ס.ז' לא ריחמו. ג'יג'י בופון וניימאר עם תיירי הנרי לפני המשחק/רויטרס

מארסיי - דיז'ון 0:2

אחרי ארבעה הפסדים רצופים (שניים בליגה ושניים בליגה האירופית) הצליחה הקבוצה של רודי גרסיה לנצח ואפילו עשתה את זה ללא ספיגה, באופן נדיר למדי העונה. גיבור המשחק היה עדיל ראמי, שספג ביקורות רבות בתקופה האחרונה והפעם שימח את בת הזוג פמלה אנדרסון ביציע עם נגיחה לרשת בדקה ה-45 אחרי קרן של דימיטרי פאייה ועם נגיחה נוספת אחרי מספרת של קווין סטרוטמן בדקה ה-84. צמד ראשון בקריירה לבלם בן ה-32.

עדיל ראמי שחקן מארסיי. AP
הצמד מוקדש לפמלה. עדיל ראמי/AP

משחקים נוספים

ראן - נאנט 1:1
לראן: יקוב יוהאנסון (8). לנאנט: אמיליאנו סאלה (16)

בורדו - קון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully