וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את מילאן, היגואין בכה, השתולל והורחק

מנדז'וקיץ' (8) ורונאלדו (81) כבשו לזכות הביאנקונרי שהגדילו את הפער בפסגה לשש נקודות. הארגנטינאי החמיץ פנדל מול האקסית (41), בכה, השתולל והורחק (83)

מחזור 12הסתיים11/11/2018
מילאן
    0
    • (8) מנדזוקיץ'
    • (81) רונאלדו
    יובנטוס

    המחזור ה-12 בסרייה A הושלם הערב (ראשון) עם 0:2 של יובנטוס בסן סירו והגדלת הפער שלה בפסגה בחזרה לשש נקודות, במשחק שייזכר בעיקר בשל ההרחקה והדמעות של גונסאלו היגואין.

    עוד קודם לכן, נעצרה אינטר כשהוציאה לדרך את משחקי היום עם תבוסה 4:1 בברגמו מול אטאלנטה. רומא ניצחה באותה תוצאה את סמפדוריה ולאציו רשמה תיקו ראשון העונה - 1:1 מול ססואולו.

    ג'אן פיירו ונטורה, מאמן נבחרת איטליה לשעבר שהגיע לקייבו לפני כחודש, התפטר מתפקידו אחרי ארבעה משחקים בלבד. המאמן הוותיק הפסיד בשלושת משחקיו הראשונים והערב סיים את תפקידו לאחר ה-2:2 הביתי מול בולוניה.

    עוד בנושא:
    עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

    מריו מנדז'וקיץ' שחקן יובנטוס עם מיראלם פיאניץ'. רויטרס
    מנדז'וקיץ' חוגג עם פיאניץ'/רויטרס

    מילאן - יובנטוס 2:0

    הגברת הזקנה לא ממש התקשתה להשיג ניצחון נוסף, ה-11 שלה ב-12 משחקי ליגה, למרות היריבה המושבעת שהגיעה גם בכושר טוב. מריו מנדז'וקיץ' (8) וכריסטיאנו רונאלדו (81) כבשו את השערים עבור יובנטוס, שהגדילה את הפער שלה מנאפולי השנייה בחזרה לשש נקודות.

    אחרי שאמרנו את כל זה, אפשר להגיד: זה משחק שייזכר בעיקר בגלל איש אחד, גונסאלו היגואין שמו. החלוץ הארגנטינאי, שנדחק בקיץ החוצה מיובנטוס ועבר למילאן, פגש את האקסית בפעם הראשונה מאז שעזב אותה. זה נגמר מבחינתו עם החמצת פנדל (41) ולאחר מכן גם בהרחקה. היגואין ביצע עבירה, חשב שהעבירה בוצעה דווקא עליו והתחיל להשתולל על השופט. החברים שלו ממילאן וחבריו לשעבר מיובנטוס ניסו להרגיע אותו בחוסר הצלחה כשהוא גם מתחיל לבכות. בסופו של דבר הוא לא הותיר לשופט שום ברירה אלא לשלוף לו צהוב שני ואדום. בסופו של דבר היגואין ירד בוכה מן המגרש.

    גונסאלו היגואין שחקן מילאן רב עם ג'ורג'ו קייליני שחקן יובנטוס. רויטרס
    היגואין משתולל/רויטרס

    אטאלנטה - אינטר 1:4

    אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים, הנראזורי התרסקו, נעצרו ופספסו צ'אנס לחזור למקום השני ולצמק את הפער מהפסגה, ואולי זה כבר לא צריך להפתיע, שכן ניצחו בברגמו פעם אחת בלבד בעשור האחרון. המארחת, מנגד, חגגה ניצחון רביעי רצוף, ואיזה ניצחון מרשים זה היה. האנס האטבור דחק פנימה מול שער ריק את הראשון בדקה התשיעית, כשסמיר הנדאנוביץ' מנע רביעייה עוד במחצית הראשונה. מאורו איקרדי כבש לראשונה בקריירה בברגמו ואיזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-47, בבעיטה הראשונה של אינטר למסגרת, אולם אטאלנטה, שהיתה עדיפה יותר לכל אורך הדרך, דאגה לעשות צדק עם נגיחות מדויקות של ג'אנלוקה מאנצ'יני (62) ובראט ג'ימשיטי (88), ובעיטה נפלאה של פאפו גומס לחיבורים (94).

    גונסאלו היגואין שחקן מילאן. רויטרס
    איזה ערב אומלל מבחינתו. היגואין בוכה/רויטרס
    שחקן אטאלנטה האנס האטבור. רויטרס
    הצגה. האנס האטבור/רויטרס

    רומא - סמפדוריה 1:4

    אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, הג'אלורוסי פרקו את התסכול על סמפדוריה, שהחזיקה בהגנה הטובה בליגה עד לפני שבועיים ומאז ספגה 11 שערים בשלושה משחקים. הברזילאי חואן ז'סוס נגח לרשת אחרי כדור קרן של בריאן כריסטנטה בדקה ה-19 והעלה את המארחת ליתרון. השער השני הגיע בדקה ה-59, והוא היה שייך לפטריק שיק, שפתח במקום אדין דז'קו ולא התחשב בקבוצתו הקודמת כשהבקיע מקרוב אחרי כדור רוחב של אלכסנדר קולארוב את שערו הראשון העונה. סטפן אל שעראווי הוסיף עם הקשתה נהדרת בדקה ה-72 והאקס גרגואר דפרל צימק בדקה ה-89, אבל לאל שעראווי נותר זמן כדי להשלים צמד בתוספת הזמן. רומא במקום השישי.

    פטריק שיק שחקן רומא אחרי שכבש מול סמפדוריה. רויטרס
    לא חגג מול האקסית. פטריק שיק/רויטרס

    ססואולו - לאציו 1:1

    אחרי שהבטיחה את עלייתה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, לאציו פספסה הזדמנות לשפר את מאזנה ונעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים במפגשים שלה עם ססואולו, שנמצאת שלוש נקודות אחריה. האורחת הפסידה ליובנטוס, אינטר, נאפולי ורומא, אבל ניצחה את כל היתר והפעם רשמה תיקו ראשון העונה. מרקו פארולו כבש מקרוב בדקה השמינית, אבל הבלם ג'אנמרקו פרארי השווה בדקה ה-15.

    מרקו פארולו שחקן לאציו חוגג. GettyImages
    לאציו במצב רוח טוב. חואקין קוראה/GettyImages

    משחקים נוספים

    אמפולי - אודינזה 1:2
    לאמפולי: מיחה זאיץ' (41), פרנצ'סקו קאפוטו (51). לאודינזה: איגנסיו פוסטו (81)

    קייבו - בולוניה 2:2
    לקייבו: ריקרדו מג'וריני (20 בפנדל), ג'ואל אובי (45). לבולוניה: פדריקו סנטאנדר (3), ריקרדו אורסוליני (56)

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully