וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הפסידה, פיקה מודה: יש בעיות עם ההגנה, יש בעיות עם דמבלה

בארסה הפסידה 4:3 בבית לבטיס, לראשונה בהיסטוריה האלופה הפסידה במשחק שבו מסי כובש צמד, והיא מציגה את ההגנה החמישית הכי גרועה בלה ליגה. פיקה: "הרבה שנים לא ספגנו ככה". על דמבלה: "נעזור לו"

שחקני ברצלונה ג'רארד פיקה, ארתורו וידאל. רויטרס
הפנים אומרות הכל. וידאל ופיקה/רויטרס

מספרים

מה עובר על ההגנה של ברצלונה? האלופה הופתעה הערב (ראשון) בקאמפ נואו, חטפה רביעייה ונכנעה 4:3 לריאל בטיס, והיא יוצאת לפגרת הנבחרות עם לא מעט נורות אזהרה. הנה מספרי המשחק:

* מדובר בהפסד בית ראשון של בארסה בלה ליגה מאז שנתיים וחודשיים.

* זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שברצלונה מפסידה משחק שמסי מבקיע בו צמד (או יותר).

* זו רביעייה ראשונה שהיא סופגת בבית מאז אפריל 2003.

* עד היום, בטיס כבשה שער אחד בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה. בקאמפ נואו זה נגמר עם רביעייה. ובכלל, היא לא ניצחה בקאמפ נואו מאז 1998

* הפעם האחרונה שבטיס כבשה ארבעה שערים או יותר היתה לפני עשרה חודשים.

* האלופה ספגה 18 שערים העונה - יותר מלגאנס, חטאפה, סוסיאדד, ג'ירונה, לבנטה וכמעט כל קבוצה אחרת בספרד. למעשה, מבחינת ספיגות, לברצלונה יש את ההגנה החמישית הכי גרועה בלה ליגה.

* בשישה משחקים העונה ברצלונה ספגה שני שערים או יותר.

* תוך קצת יותר משנה, בטיס של קיקה סטיין ניצחה בברנבאו, בסן סירו, בקמפ נואו וגם חגגה עם חמישייה בדרבי רמון סאנצ'ס פיחואן. קיקה עצמו המאמן הראשון שניצח גם בקאמפ נואו וגם בברנבאו בעשר השנים האחרונות.

עוד בנושא:

ספרד: בטיס הדהימה עם 3:4 על ברצלונה בקאמפ נואו
רק 0:0 ביתי לצ'לסי עם אברטון, ליברפול ניצחה את פולהאם 0:2
איטליה: אינטר הובסה 4:1 בידי אטאלנטה, רומא הביסה את סמפדוריה

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
פעם ראשונה בהיסטוריה שבארסה מפסידה כשהוא מבקיע צמד. מסי מאוכזב/רויטרס

תגובות

ארתורו וידאל אמר לאחר המשחק: "אסור לנו לשמוט נקודות בבית. קבוצות לא צריכות להגיע לקאמפ נואו ולכבוש רביעיות. אנחנו ברצלונה. אני שמח לחזור לשחק, אבל אנחנו צריכים להשתפר בהרבה אספקטים.

ארנסטו ואלוורדה ניסה להסביר : "נכשלנו בכך שלא הצלחנו לשלוט במשחק. ידענו שזה יהיה משחק קשה בגלל השמירה האישית שלהם. בכל פעם שחזרנו למשחק במחצית השנייה הם הבקיעו שוב. ברור שאסור לנו לספוג כל כך הרבה, זה משהו שנצטרך לשפר".

קיקה סטיין, מאמנה של ריאל בטיס פרגן ליריבה ואמר: "אני אוהד של קרויף וברצלונה כל חיי. למרות ההפסד, לבארסה עדיין יש מאמן נהדר. אני מאושר היכן שאני. לפני המשחק קיווינו שמסי לא יוכל לשחק. העובדה שהוא שיחק הפכה את הניצחון אפילו ליותר מיוחד".

ג'רארד פיקה, שבסיום נראה מתווכח עם ארתורו וידאל על מצב שבו לכאורה "גנב" לו הזדמנות, הודה שלקבוצה יש בעיה בהגנה. "הרבה שנים לא ספגנו כמות כזאת של שערים, אנחנו מודעים לבעיה", אמר פיקה, "אבל זאת לא בעיה אישית, אלא בעיה קבוצתית". פיקה גם יודע ש"אנחנו כובשים הרבה", ומסתכל על הצד החיובי: "אנחנו עדיין מובילים את הטבלה בליגה ובליגת האלופות, אבל מפסידים הרבה נקודות".

פיקה גם התייחס לעוסמאן דמבלה, שלאחרונה יש שמועות על עזיבה אפשרית שלו לאור בעיות המשמעת. היום הוא לא היה בסגל, וב"מארקה" דווח שהוא הגיע באיחור לקאמפ נואו, ישב עם כובע גרב ומשקפיים מוזרים. "כולנו היינו צעירים כמוהו, כולנו עשינו טעויות כמוהו", אמר פיקה על הצרפתי, "כדורגל זה 24 שעות ביממה, אתה חייב לחיות אותו מהדקה הראשונה ועד האחרונה. יש לו המון כישרון, והמון מקום להשתפר. אנחנו כאן כדי לעזור לו".

עוסמאן דמבלה, שחקן ברצלונה. צילום מסך, אתר רשמי
נראה במצב לא קל. דמבלה/אתר רשמי, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully