וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן צפוי להתמנות ביום חמישי למאמן מכבי חיפה

7.11.2018 / 21:40

מאמן נבחרת ישראל לשעבר שוחח עם הנשיא יעקב שחר, שני הצדדים מעוניינים לסיים את המשא ומתן שנפתח כמה שיותר מהר, על מנת שגוטמן יוכל להתחיל בהכנות לקראת הפועל חדרה בשבת

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

במכבי חיפה מתכוונים לסיים מחר (חמישי) את סאגת מינוי המאמן החדש במקום פרד רוטן, והוא צפוי להיות אלי גוטמן. היום קיימו מאמן נבחרת ישראל לשעבר ונשיא המועדון יעקב שחר שיחה שבעקבותיה החל משא ומתן בין הירוקים ובין גוטמן, כאשר המטרה של שני הצדדים היא לסיים אותו כבר מחר ולחתום רשמית על חוזה.

גוטמן היה המועמד המוביל מבחינת שחר, אף שגם רוני לוי בתמונה. במכבי חיפה הוחלט לרכז כוחות במטרה להחתים את גוטמן ובמועדון מקווים כי יצליחו בכך כבר מחר בשעות הבוקר, על מנת שהמאמן יוכל להיכנס לתפקיד עוד לפני המשחק ביום שבת מול הפועל חדרה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים נקנסה ב-5,000 שקל בשל האבוקות שהודלקו ביציעים בחיפה
רפורמה בנושא שיטור ואבטחת משחקי הכדורגל בישראל
איזי שרצקי עונה לכעס על מחירי הכרטיסים: "מכבי תל אביב מכרה מול סכנין במחיר גבוה יותר"
אם יזכה באליפות, חוזהו של ולאדן איביץ' יוארך לעונה שלישית במכבי תל אביב
"יענקל'ה אני זמין": הרשת מגיבה לפרשנות של אלי גוטמן במשחק של מכבי חיפה

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
בקרב זה יהיה סגור. גוטמן/יוסי ציפקיס

גוטמן בן ה-60 שימש כעוזרו של שלמה שרף במכבי חיפה בתחילת שנות התשעים ואף היה שותף לזכייה בדאבל ב-1991. לאחר מכן אימן את צפרירים חולון, מכבי הרצליה, הפועל בית שאן, הפועל באר שבע, הפועל חיפה (שתי קדנציות), בית"ר ירושלים, הפועל פתח תקוה, מכבי נתניה, פארלימני, א.א.ל לימסול והפועל תל אביב (שתי קדנציות). בין 2011 ל-2015 אימן את נבחרת ישראל, וב-2016 חזר להפועל תל אביב כמנהל מקצועי, הפך במהרה שוב למאמן, ובספטמבר של אותה שנה חזר לתפקידו כמנהל מקצועי, ומאז לא עמד על הקווים. בעונה שעברה החל לשמש כפרשן ערוץ הספורט.

כמאמן ראשי גוטמן זכה בשתי אליפויות (1999 עם הפועל חיפה ו-2010 עם הפועל תל אביב) ובשלושה גביעים (1997 עם הפועל באר שבע ו-2010 ו-2011 עם הפועל תל אביב). בנוסף, המאמן הוותיק הוליך את הפועל תל אביב להופעה היסטורית בשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully