וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי עונה לכעס על מחירי הכרטיסים: "מכבי תל אביב מכרה מול סכנין במחיר גבוה יותר"

7.11.2018 / 14:11

הבעלים של קרית שמונה הודף את הטענות על גביית מחיר מופרז מאוהדי הצהובים למשחק ביום ראשון: "עשיתי טעות כשמכרתי כרטיסים ב-50 שקל למשחקים מול באר שבע ובית"ר ירושלים"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

"גם אם יגיעו 3,500 אוהדים של מכבי תל אביב, עדיין לא אהיה מאוזן בין הוצאות להכנסות", כך אמר היום (רביעי) איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. שרצקי נדרש לסוגיית מחירי הכרטיסים שמכעיסה את אוהדי מכבי תל אביב. למשחקים מול בית"ר ירושלים והפועל באר שבע מכר שרצקי כרטיס במחיר אחיד של 50 שקל. אוהדי מכבי תל אביב רצו שהדבר יחזור על עצמו גם מולם ביום ראשון, אבל אז גילו כי שרצקי העלה מחירים.

שרצקי הסביר: "עשיתי טעות כשמכרתי ב-50 שקל מחיר אחיד למשחקים מול באר שבע ובית"ר ירושלים. זה היה מחיר נמוך מדי. מכבי תל אביב מכרה במשחק האחרון שלה מול בני סכנין כרטיסים ב-90 שקל בוגר ו-45 שקל ילדים ונוער. אז מה אני עושה? בסך הכל ניסיתי למכור כרטיס במחיר אחיד של 60 שקל, אבל אז אמרתי שזה לא הוגן שילדים ובני נוער שיגיעו מתל אביב ישלמו 60 שקל. אז לקראת יום ראשון נמכור ב-80 שקל למבוגר ו-40 שקל לילדים ובני נוער. זה לא בסדר? הרי מכבי תל אביב מכרו בשבת מול סכנין במחיר גבוה יותר".

עוד בנושא

אם יזכה באליפות, חוזהו של ולאדן איביץ' יוארך לעונה שלישית
ריקן על מאבק האליפות: "אם נעשה את הדברים נכון, הם יהיו תלויים בנו"

בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי. קובי אליהו
"אין לאוהדי מכבי תל אביב מה לכעוס ואני מקווה שהם יגיעו בהמוניהם". איזי שרצקי/קובי אליהו

שרצקי התחייב: "אני מבטיח שכל ילד או נער שיגיע למשחק ימצא בקופות כרטיס ב-40 שקל שזה יותר זול מהמחיר האחיד של 50 שקל שהיה מול בית"ר ומול באר שבע. אין לאוהדי מכבי תל אביב מה לכעוס ואני מקווה שהם יגיעו בהמוניהם. יהיה משחק טוב. לצערי אחד השחקנים הטובים שלנו, לוי גרסיה, לא ישחק בגלל פציעה, אבל אנחנו בתקופה טובה ומכבי תל אביב משחקת מצוין אז יהיה משחק חזק בין שתי קבוצות טובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully