וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפורמה בנושא שיטור ואבטחת משחקי הכדורגל בישראל

7.11.2018 / 14:30

ההתאחדות, המנהלת והמשטרה הודיעו על "הסכם היסטורי" שיחסוך לקבוצות סכומים משמעותיים וימנע מאבקים עם המשטרה וחוסר ודאות. יו"ר המנהלת: "יש לו חשיבות אדירה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

מנהלת הליגה הודיעה היום (רביעי) על רפורמה בכל הנוגע לשיטור במגרשי הכדורגל ואבטחה של משחקים. עד עתה קבוצות נאלצו להתמודד עם חוסר ודאות בנושא של עלויות שיטור ואבטחה, שהיו גבוהות ומשתנות ובלתי ניתנות לצפייה, ללא קריטריונים קבועים, עם עלויות שתלויות מדי משחק בהחלטה של מפקד התחנה המקומית.

שוטרים בבלומפילד. ברני ארדוב
שוטרים בבלומפילד/ברני ארדוב

כעת, על פי ההסכם החדש שנחתם היום בין משטרת ישראל, אגף התקציבים במשרד האוצר, משרד התרבות והספורט והמשרד לביטחון פנים - לקבוצות תהיה ודאות בעלויות השיטו. ההסכם החדש מנתק את הקשר בין הקבוצות לבין תשלום שכר השוטרים, ובכך ימנע את החיכוכים על הבסיס שבועי המתקיים כיום בין ראשי המועדונים למפקדי תחנות המשטרה.

הצדדים יפעלו תוך 90 יום לקביעה של מפתח קבוע של כמות הסדרנים למשחקים, מה שיוביל להפחתת עלות הסדרנות במגרשים ולהקלה כלכלית על הקבוצות. בצוות יהיו חברים משטרת ישראל, מנהלת הליגות, ההתאחדות לכדורגל, משרד האוצר ומשרד התרבות והספורט.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות: "מדובר בהסכם היסטורי בעל חשיבות אדירה לכדורגל הישראלי. הוא יאפשר לקבוצות לתכנן את תקציבן באופן מסודר ותוך שליטה על הוצאותיהן. אני משוכנע כי ההסכם יביא לחיסכון משמעותי אשר אפשר יהיה להפנות לפיתוח משאבים, תשתיות והשקעה בנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully