וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נקנסה ב-5,000 שקל בשל האבוקות שהודלקו ביציעים בחיפה

7.11.2018 / 20:30

במועדון מסרו שאחד האוהדים שהדליק אבוקה מוכר למשטרה ונמצא כעת במעצר בית. אחרי שנאלץ להוריד את מגן הזיעה במהלך המשחק האחרון משום שהצבע אינו אחיד עם צבעי הקבוצה, שיימן מחפש פתרונות. מעקב אחר מצבו של חן עזרא

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ביקרה הערב (רביעי) פעם נוספת בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ובו נקנסה ב-5,000 שקל בשל אבוקות שהודלקו ביציע במשחק החוץ האחרון מול מכבי חיפה. במועדון טענו כי הצליחו לזהות את אחד ממדליקי האבוקות וכי הוא מוכר למשטרה ונמצא כעת במעצר בית. "התרשמתי מהמאמצים המוגברים של הנאשמת למיגור תופעת השימוש באמצעים פירטוכניים, לרבות במשחקי החוץ", מסר הדיין.

מגן בית"ר ירושלים, שמואל שיימן, שנאלץ להוריד את מגן הזיעה במהלך המשחק נגד מכבי חיפה ביום שני לאחר שהשופט אוראל גרינפלד הבהיר לו כי הוא אינו בצבע אחיד עם צבעי הקבוצה, החל לחפש היום (רביעי) תחליף ובאמצעות רשת האינסטגרם שאל היכן ניתן לקנות או לייצר מגן דומה בצבעים צהוב ושחור, על מנת שיוכל לעלות איתו למגרש.

בינתיים, המאמן ניר קלינגר צפוי לעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה במשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון. דוד קלטינס ישחק כמגן ימני, וגם בחלק הקדמי ייתכנו שינויים כאשר אור אינברום או יקוב סילבסטר עשויים לפתוח על חשבונו של ערן לוי.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
נראית כמו אינברום: בית"ר שוב הפציעה, השאלה אם תשמור על יציבות
מאור בוזגלו על השער מול מכבי חיפה: "זה היה מכתוב, כמו שדמיינתי"

מגן הזיעה של שחקן בית"ר ירושלים, שמואל שיימן, פוסט אינסטגרם. אינסטגרם רשמי שמואל שיימן, צילום מסך
הפוסט של שמואל שיימן באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם רשמי שמואל שיימן

בבית"ר יעלו הילוך בכל הנוגע לרכש לקראת חודש ינואר אחרי המשחק נגד האלופה. השמות החמים ביותר כרגע הם של ארנסטס שטקוס ואנז' פרדי פלומן, אך קלינגר רוצה גם בלם וייתכן שגם קשר אחורי. שטקוס עשוי להגיע בעסקה שבמסגרתה הפועל חיפה תקבל תמורתו את איתמר ניצן או דודו גורש, שחקן נוסף וכסף.

בנוסף, בבירה עוקבים במקביל גם אחרי מצבו של חן עזרא בהפועל באר שבע. הקשר, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ומתוסכל מדקות המשחק שלו העונה, עשוי לבקש לעזוב ולחזור לבירה בינואר אם ימשיך להיות על תקן שחקן משלים באלופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully