וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו על השער מול מכבי חיפה: "זה היה מכתוב, כמו שדמיינתי". קלינגר על הניצחון: "כמו אוויר לנשימה"

5.11.2018 / 23:15

בית"ר ירושלים גברה 1:2 על מכבי חיפה, קלינגר הודה ש"זה אחלה ספתח", מסביר את השינויים במערך וטוען: המשחק הבא מול באר שבע הוא "על עונה שלמה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"כמו אוויר לנשימה", כך תיאר הערב (שני) ניר קלינגר את הניצחון של בית"ר ירושלים, ואפשר להבין מדוע. בית"ר הגיעה למשחק מהמקום האחרון, בלחץ גדול, עם מאמן חדש ומערך חדש, היא פתחה בצורה רעה, נקלעה לפיגור, אבל בכל זאת הצליחה לנצח 1:2 את מכבי חיפה משערים של מאור בוזגלו (שער ראשון מאז ינואר 2017) ואור אינברום.

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר חוגג. ברני ארדוב
התחלה לא רעה. קלינגר/ברני ארדוב

בסיום נראו מראות שמחה נדירים בבית"ר: ערן לוי, שתחת גיא לוזון היה מתוסכל, צהל עם חבריו בסיום, על אף שהוחלף בתחילת המחצית השנייה ולא היה חלק מהמהפך. בוזגלו, שלא חגג אחרי השער שכבש מול קבוצתו לשעבר, צהל והניף דגל צהוב שחור מול האוהדים. כעת בית"ר עם ארבעה ניצחונות רצופים על מכבי חיפה, לראשונה מאז 1981. בית"ר מנצחת את מכבי חיפה בחיפה מדי שנה: דצמבר 2014, נובמבר 2015, דצמבר 2016, אוקטובר 2017 ועכשיו, נובמבר 2018.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן בית"ר ירושלים מאור בוזגלו חוגג. ברני ארדוב
דרך חדשה. בוזגלו/ברני ארדוב

מאור בוזגלו הודה שמדובר בשער סמלי מאוד עבורו: "על מה חשבתי? חשבתי רק איך אני מכניס את הכדור. הייתה לי כל השבוע הרגשה חזקה ואמרתי לאשתי שאני הולך לכבוש בדקה ה-70. אז אני לא יודע באיזו דקה בדיוק זה היה, אבל העיקר שכבשתי. זה היה בבעיטה חופשית כמו שדמיינתי. לא הרגשתי תחושת שער הרבה זמן וגם תחושת ניצחון לא הרגשתי הרבה זמן עם בית"ר ירושלים. חשוב להחזיר את ההרתעה לבית"ר.

"אני מרגיש חזק יותר מיום ליום. מהירות התגובה ומהירות הריצה שלי משתפרים. אני עובד קשה מאוד בשביל זה. רציתי להוכיח לעצמי שאני יכול לחזור אחרי הפציעות הקשות האלה. האחרונה הייתה אחת מהקשות. זה מאחוריי, חזרתי לקאמבק אדיר וזה כאילו היה מכתוב.

"ראיתם היום הרבה מחויבות, המשחק היה מסודר ומאורגן. כל שחקן רוצה לנצח, לפעמים זה הולך ולפעמים זה הולך פחות. בית"ר נמצאת במצב לא הכי פשוט, אבל אני בטוח שאפשר לצאת לדרך חדשה".

"תסריט מהאגדות", הגדיר בוזגלו את השער, והסביר שוב מדוע לא חגג: "זה לא מובן מאליו מה שמכבי חיפה עשתה בשבילי בשיקום, אבל כרגע אני במקום אחר. היום בבית"ר אני רואה כמה זה מועדון עם עוצמות, וגם בתקופה לא קלה הקהל דוחף ומאחד".

שחקן בית"ר ירושלים ערן לוי חוגג. ברני ארדוב
צהל, למרות החילוף. ערן לוי/ברני ארדוב

ניר קלינגר אמר בסיום: "אחלה ספתח, כי יש שלוש נקודות וזה היה כמו אוויר לנשימה. לא הרגשנו נוח בשבוע הזה. קבוצה כמו בית"ר ירושלים במקום האחרון, זה לא מסתדר. צריך להיות הגונים, המחצית הראשונה באמת הסבירה למה אנחנו במקום האחרון. אני תמיד מכה על חטא, על כל דבר שאני עושה כמעט. אבל ניסיתי לבלום את השטף עם שלושה בלמים. לא עשינו שום דבר בהתקפה, אבל מכבי חיפה הגיעה רק למצב אחד. הבנתי שזה לא עובד, אז שיניתי. זה לא קל לקבל החלטות, אולי לאנשים בעמדת השידור קל לדבר, אבל מול 20 אלף איש באמצע המשחק קשה יותר לקבל החלטות.

"אנחנו לא צריכים לצאת מגדרנו, זה רק ניצחון. אנחנו עם רגליים על הקרקע. המשחק הבא שלנו הוא על עונה שלמה. זה משחק שאחריו או שאנחנו צועדים קדימה לצמרת, או ממשיכים לדשדש".

על המשחק של מאור בוזגלו, אמר קלינגר: "אני מאושר בשביל בוזגלו כי התחברתי קצת למשפחה בגלל אלמוג גם. אני מאושר בשבילו כי הוא עובד קשה וכמעט לא מדבר. אבל צריך להיות חכם עם מאור, להחזיר אותו בחוכמה ובשקט, וזהו הולכים קדימה".

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר עם עידן ורד. ברני ארדוב
ועכשיו - באר שבע. קלינגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully