וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ארנסטס שטקוס ואנז' פרדי פלומן על הכוונת לינואר

1.11.2018 / 12:25

בבירה כבר חושבים על חיזוק של שלושה שחקנים לפחות, וסימנו את שוער מחזיקת הגביע בו התעניינו כבר בקיץ ובשחקנה המרשים של הפועל חדרה, המחזיק בסעיף שחרור של כחצי מיליון יורו

צילום: ברני ארדוב. עריכה: שניר דבוש

בית"ר ירושלים מתכוונת להתחזק בחלון ההעברות של ינואר בשלושה שחקנים לפחות. מי שהיה על הכוונת בקיץ ועדיין נמצא על הפרק הוא שוער הפועל חיפה, ארנסטס שטקוס הליטאי. הצהובים-שחורים צפויים לנסות לרכוש אותו, במיוחד לאור העובדה כי הוא מסיים חוזה בסוף העונה. כמו כן, בבית"ר גם הביעו עניין בקשרה הצרפתי של הפועל חדרה אנז' פרדי פלומן, המחזיק בסעיף שחרור של כחצי מיליון יורו.

בבירה לא מתרגשים יותר מדי מהתפטרותו של המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, מו אלאך, ומסימני השאלה בנוגע למאמן פרד רוטן לקראת המשחק בין הקבוצות ביום שני בחיפה. בבית"ר אמרו הבוקר: "כמו שאנחנו נראים, זה הדבר האחרון שצריך לעניין אותנו. אנחנו צריכים להראות שיפור משמעותי ביכולת אם אנחנו רוצים לחזור עם אפילו נקודה מהמשחק הזה".

המאמן ניר קלינגר בוחן וימשיך לבחון עד למשחק מספר אפשרויות לאיוש ה-11 שלו. אתמול בחן המאמן אפשרות שמיקי סירושטיין ישחק בקישור יחד עם אופיר קריאף ולירוי צעירי, כאשר דוד קלטינס מתורגל כמגן ימני, אך היום הוא שינה זאת. גם לגבי החלק הקדמי המאמן מתלבט ובעיקר בנוגע לשחקן השלישי שיצטרף לעידן ורד ולארון אולנארה בהתקפה. בחלק מהניסיונות קלינגר אף תרגל את ערן לוי בהרכב, אך יש לציין שמדובר בניסיונות ותרגולים ראשוניים שמבצע המאמן, שיחליט על ה-11 שלו רק ביום ראשון.

עוד בנושא:

ניר קלינגר שוקל מעבר לשלושה בלמים, קריאף יחזור לקישור
מכבי חיפה החליטה לא למנות בשלב זה מנהל מקצועי חדש
יענקל'ה, צדקת, זה לא בשבילך: על מכבי חיפה שאחרי אלאך

ארנסטס שטקוס שוער הפועל חיפה על הספסל. ברני ארדוב
יתאחד עם ניר קלינגר בבירה? ארנסטס שטקוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully