וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קלינגר שוקל מעבר לשלושה בלמים, קריאף יחזור לקישור

31.10.2018 / 9:00

אווירה אופטימית בבית"ר ירושלים אחרי הגעתו של המאמן החדש: "דף חדש למי שהיה קבור אצל לוזון". קלטינס תורגל כמגן ימני

צילום: ברני ארדוב. עריכה: שניר דבוש

הגעתו של ניר קלינגר לבית וגן אתמול (שלישי) גרמה להרבה מאוד אופטימיות בבית"ר ירושלים. במועדון מקווים שהקבוצה תצא לדרך חדשה ומצפים להגיע לפחות לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה. במהלך הימים הקרובים ייפגש המאמן החדש עם היו"ר אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש, והם ישטחו בפניו את מצב הקבוצה והבעיות שצפו מעל פני השטח עד עתה.

קלינגר ערך אתמול שיחה כללית עם השחקנים ובימים הקרובים יתחיל לעבוד על החלק הטקטי ויקיים שיחות אישיות. המאמן צפוי לתרגל מערך מבוקר יותר מזה שתורגל עד עכשיו, כזה שמתאים לקבוצה במצבה של בית"ר. בין היתר הוא שוקל אופציה של שלושה בלמים.

כבר אתמול נערכו כמה שינויים כשדוד קלטינס הוצב כבלם ואופיר קריאף הוסט בחזרה לקישור. במשחק הבכורה שלו על הקווים, נגד מכבי חיפה ביום שני, קלינגר יחסר את דן איינבינדר המורחק ואפונסו טיירה הפצוע.

שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "זה דף חדש לכולם, גם לאלה שהרגישו קבורים אצל גיא לוזון. קלינגר יצטרך לעבוד על חדר ההלבשה לא פחות מאשר על עמידה על המגרש. יש כאן לא מעט בעיות ואגו והוא יצטרך למצוא פתרונות".

בנושא אחר: ניר כנען מונה היום לתפקיד סמנכ"ל מסחר ופיתוח עסקי של המועדון. בית"ר עמדה לדין היום בגין זריקת שקית גרעינים שאף פגעה בגבו של עוזר השופט במשחק נגד בני יהודה. על כך הוטל עליה קנס כספי בפועל של 5,000 ש"ח. גם בני יהודה עמדה לדין, על השלכת כוס ונקנסה ב-4,000 ש"ח.

עוד בנושא:

וערקת לרעך כמוך: על עריקתו של ניר קלינגר לבית"ר ירושלים
ניר קלינגר מונה למאמן בית"ר ירושלים עד תום העונה הבאה
ניר קלינגר נפגש עם חוגג, בשלב זה לא ישוחררו שחקנים

ניר קלינגר באימון בית"ר ירושלים לצד דוד מרטן. ברני ארדוב
יום חדש בבירה. קלינגר עם מרטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully