וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר מונה למאמן בית"ר ירושלים עד לתום העונה הבאה

אחרי הפרידה המתוקשרת מהפועל חיפה, בית"ר הודיעה רשמית על מינויו של המאמן בן ה-52. חוגג: "איתו נוכל לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו", קלינגר: "נכונה לנו עבודה רבה". הפועל חיפה מתכוונת להגיש תביעה נגד המאמן וקבוצתו החדשה

עריכת וידאו: ניר חן

ניר קלינגר מונה היום (שני) למאמנה החדש של בית"ר ירושלים בתום מהלך מהיר שכלל את עזיבת הפועל חיפה. קלינגר בן ה-52 מחליף את גיא לוזון, שפוטר אחרי פתיחת עונה מאכזבת של הקבוצה מהבירה, אחרי שחתם על חוזה עד תום העונה הבאה. בתגובה להודעה, הפועל חיפה מתכוונת להגיש תביעה נגד קלינגר ובית"ר בטענה שהמהלך לא כשר.

"ניר מהמאמנים הבכירים בישראל, בעל רקורד מוכח כמנהיג על הקווים ובעל משנה טקטית ברורה המתאימה לרוח המועדון. אנו מאמינים כי איתו נוכל לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו", אמר משה חוגג בתגובה למינוי.

קלינגר עצמו אמר: "נרגש להצטרף למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים, נכונה לנו עבודה רבה. אני מגיע בשיא התשוקה וההתלהבות ומצפה להתחיל בעשייה. מודה למשה חוגג ולאלי אוחנה על האמון".

עוד בנושא

יואב כץ תקף: "נתתי לקלינגר יד חופשית מדי העונה, וטעיתי"
משה חוגג הבהיר מה הציפיות שלו: "הסגל שלנו בין שלושת הטובים בארץ"
פז חסדאי תוהה: למה הופתעתם מההתנהלות של אוחנה וקלינגר?

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. GettyImages
תחנה שביעית כמאמן ראשי בישראל. קלינגר/GettyImages

קלינגר הוליך את הפועל חיפה לעונת שיא בשנה שעברה, עם זכייה מפתיעה בגביע המדינה ומקום רביעי בליגה. בפתיחת העונה הנוכחית האדומים מהכרמל גברו על הפועל באר שבע בפנדלים במשחק אלוף האלופים והשלימו כמה חודשים חלומיים, אך למרות ההצלחה המסחררת בעונה שעברה, הקבוצה איבדה כמה שחקני מפתח בקיץ והשבועות הראשונים של העונה הנוכחית היו קשים וכללו תוצאות מאכזבות. כשאופציית בית"ר ירושלים הפכה לריאלית, המאמן החליט שהוא רוצה בה והדרך החוצה מהפועל חיפה הייתה קצרה.

בית"ר ירושלים היא הקבוצה הישראלית השביעית של קלינגר, אחרי שהוא אימן בעבר גם את בית"ר באר שבע, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, הפועל חיפה (שתי קדנציות), מ.ס אשדוד ומכבי שעריים. בנוסף, בשנים 2006-2010 הוא עמד על הקווים של כמה קבוצות בקפריסין.

רשימת התארים של קלינגר כמאמן ראשי כוללת אליפות וגביע עם מכבי תל אביב, גביע וגביע הטוטו עם הפועל חיפה וגביע הטוטו של הליגה הלאומית עם מכבי שעריים. את מכבי תל אביב הוליך להופעה הראשונה בתולדותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה פנתה למנהלת ולהתאחדות: טרפדו את מינוי קלינגר לבית"ר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully