וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה למנהלת ולהתאחדות: טרפדו את מינוי ניר קלינגר לבית"ר ירושלים

29.10.2018 / 11:34

מיד אחרי ההודעה של בית"ר ירושלים על מינויו של האקס, יואב כץ הגיב: האדומים דורשים למנוע את המינוי בטענה שהוא לא כשר, ועשויים לפנות לאופ"א ופיפ"א. כץ הגיש תלונה במשטרה נגד האוהדים שקיללו אותו

עריכת וידאו: ניר חן

דקות אחרי שבית"ר ירושלים הודיעה על מינויו של ניר קלינגר למאמן, הפועל חיפה פונה לבקרת התקציבים וליועץ המשפטי של ההתאחדות בדרישה לטרפד את המהלך. כזכור, הקבוצה פנתה כבר בשבוע שעבר למנהלת, להתאחדות ולמנכ"ל בית"ר מוני ברוש והתריעו שאם המאמן שעזב את הקבוצה במפתיע יחתום בטווח של חודש בבית"ר הם יפעלו בכל האמצעים שעומדים לרשותם.

בקבוצה לא הופתעו מההודעה ופנו למנהלת ולהתאחדות בשנית, אולם גם פנייה למוסדות פיפ"א או אופ"א תישקל בהתאם לצעדים שיינקטו נגד בית"ר וקלינגר.

קלינגר הוליך את הפועל חיפה לעונת שיא בשנה שעברה, עם זכייה מפתיעה בגביע המדינה ומקום רביעי בליגה. בפתיחת העונה הנוכחית האדומים מהכרמל גברו על הפועל באר שבע בפנדלים במשחק אלוף האלופים והשלימו כמה חודשים חלומיים, אך למרות ההצלחה המסחררת בעונה שעברה, הקבוצה איבדה כמה שחקני מפתח בקיץ והשבועות הראשונים של העונה הנוכחית היו קשים וכללו תוצאות מאכזבות. כשאופציית בית"ר ירושלים הפכה לריאלית, המאמן החליט שהוא רוצה בה והדרך החוצה מהפועל חיפה הייתה קצרה.

בעניין אחר: יואב כץ הגיש היום תלונה במשטרת זבולון כנגד האוהדים שהתקיפו אותו לכאורה ביציאה מהאימון בסוף השבוע. כץ טען שאותם אוהדים שהיו מאנשי המחאה נגדו היו מעורבים גם בגידופו במלון באיסלנד.

עוד בנושא

ניר קלינגר מונה למאמן בית"ר ירושלים עד לתום העונה הבאה
בית"ר ירושלים תחכה לקלינגר לפני שתשחרר שחקנים מהסגל
הנהלת הפועל חיפה יישרה קו: יובל נעים צפוי להתמנות כמאמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully