וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי תל אביב: צ'יקו אופואדו לא ישחק, יואב כץ נזקק לליווי שוטרים

הניגרי סובל ממתיחה וייעדר (א', 20:30, ספורט 1), הצהובים מחפשים חלוץ זר. בעלי הפועל חיפה ספג קללות מאוהדים באימון

מחזור 8הסתיים28/10/2018
הפועל חיפה
  • מיטרבסקי (90)
3:1
  • (2) אצילי
  • (45) ריקן
  • (79) פרץ
מכבי תל אביב
צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה

המארחת מתכוננת למפגש מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1), ובינתיים הבאגן חוגג. עזיבתו של ניר קלינגר את המועדון מוקדם יותר השבוע טרפה את הקלפים בכרמל, וכעת האוהדים הזועמים על מצב הקבוצה מפנים את תסכולם לעבר הבעלים. כ-30 אוהדי הקבוצה הגיעו היום למתחם האימונים בו התאמנה הקבוצה וגידפו את יואב כץ. הבעלים יצא מהמתחם בליווי שוטרים, זאת לאחר שאותם אוהדים קיללו ללא הרף וקראו לו לעזוב את המועדון. הרקע לדברים מגיע כאמור על רקע עזיבתו של קלינגר, כאשר נראה כי הזעם שהיה מופנה למאמן דווקא הופנה לבעלים, כשכעת כץ יצטרך להחליט האם הוא מגיש תלונה בעניין. "זה בטח לא נעים יום לפני משחק אבל נקווה שזה לא ישפיע", אמר שחקן בקבוצה. "חשבנו שהימים האלה מאחורינו, אבל לצערנו פתיחת העונה וההתרחשויות החזירו אותנו אחורה".

בצד המקצועי, נראה שהמאמן הזמני מאיר בן מרגי יעשה כמה שינויים. רסמוס סיוסטדט פצוע ורועי שוקרני צפוי להיכנס להרכב, כאשר גם גילי ורמוט ואלי אלבז יחזרו ל-11 והקבוצה תשחק עם רביעיית הגנה.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. קובי אליהו
יצא בליווי כוחות אבטחה. יואב כץ/קובי אליהו

מכבי תל אביב

מוליכת ליגת העל מעוניינת לצרף חלוץ זר בחלון ההעברות של חודש ינואר. כזכור, מכבי תל אביב מכרה את וידאר קיארטנסון לפני סיום חלון ההעברות האחרון ולא צירפה חלוץ זר במקומו. בקבוצה ניסו למצוא שחקן מתאים, אך מסיבות שונות ירדו מהרעיון והסתמכו על איתי שכטר וארון שוינפלד כחלוצי מטרה. שכטר לקח את ההזדמנות בשתי ידיו ועד למשחק האחרון מול חדרה בו לא היה טוב, רשם הופעות מוצלחות. אך למכבי תל אביב יש מקום לזר נוסף. בסגל יש היום ארבעה זרים, כאשר כריסטיאן באטוקיו משתקם מפציעה ארוכה ואמור להיות הזר החמישי החל מחודש ינואר כשיהיה כשיר לשחק. באשר לזר השישי, כל החצים מופנים לצירוף חלוץ זר. חלוץ שכבר הוצע לקבוצה הוא פאטוס בצ'יראי שהגיע למכבי נתניה, והכיוון הוא לצרף חלוץ אחר. מי שעוקב אחר שחקנים עם פוטנציאל להצטרף הוא בין היתר ברק יצחקי, שאחד מתפקידיו הוא לשמש כסקאוט בחיפוש אחר מועמדים בחו"ל.

בתוך כך ממשיכים במכבי תל אביב בהכנות למשחק החוץ מול הפועל חיפה. הקבוצה תערוך רק בשעות הערב את האימון המסכם שלה, כאשר במכבי תל אביב יש עניין רב הקשור להתרחשות בהפועל חיפה עם עזיבתו של המאמן ניר קלינגר. "היינו מעדיפים שחילופי המאמנים יהיו אחרי המשחק נגדנו", אמרו היום במועדון. "תמיד קשה לצפות קבוצה אחרי החלפת מאמן". מי שייעדר הפעם הוא צ'יקו אופואדו, שסובל ממתיחה ולא יעמוד לרשות ולאדן איביץ'. גם ז'איר אמאדור שלא מתאמן כבר שלושה ימים בשל פציעה, צפוי להיעדר ומי שיחליפו במרכז ההגנה הוא שחר פיבן שישחק לצד שרן ייני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד עם ברק יצחקי. ברני ארדוב
מחפשים חלוץ זר. בן מנספורד עם ברק יצחקי/ברני ארדוב

טריוויה

* 113 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:50 בניצחונות ועוד 33 משחקים לא הוכרעו.

* הפועל חיפה כבשה צמדים בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. זה הספיק לניצחון 1:2 דרמטי בחוץ ולפעמיים 2:2 בבית.

* הפועל חיפה מגיעה אחרי שישה מחזורים ללא ניצחון, ואם נחבר גם את סיום העונה שעברה אז יש לה שני ניצחונות בלבד ב-16 משחקי הליגה האחרונים.

* זו פעם חמישית בשבע השנים האחרונות שהפועל חיפה מגיעה עם מאמן חדש למשחק מול מכבי תל אביב. זה קרה פעמיים עם טל בנין (דצמבר 2011 ופברואר 2015) שגם ניצח בשני המקרים, אחת עם אלי כהן (פברואר 2016) שהפסיד ועוד אחת עם מאיר בן מרגי, שהפסיד 4:2 בדצמבר 2016 וכעת ינסה פעם נוספת.

* מכבי תל אביב ברצף של 13 משחקי ליגה ללא הפסד, מאז נוצחה 3:2 בטדי על ידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה, ונמצאת בפתיחת העונה הכי טובה שלה מאז ימי פאולו סוזה ב-2013/14.

* פרדראג ראיקוביץ' שמר על שער נקי בשלושת המשחקים האחרונים. בפעם הקודמת שהיה לו רצף כזה, מקסים פלקושצ'נקו קטע אותו עם שער השוויון ב-1:2 בנתניה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully