וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ תוקף: "נתתי לניר קלינגר יד חופשית מדי, וטעיתי"

26.10.2018 / 9:49

הבעלים התייחס לסערה סביב המאמן וטען ש"בעונה שעברה בחרתי יחד איתו את השחקנים, והשנה לא. אולי זו הטעות שלי". הפועל חיפה הבהירה לבית"ר: אם קלינגר ימונה תוך חודש, נתבע אתכם ואותו

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
מאיים בתביעה. יואב כץ/סוכנות ג'יני

יואב כץ והפועל חיפה עוקבים מקרוב אחרי ההתפתחויות בין בית"ר ירושלים לניר קלינגר, שהתפטר מתפקידו כמאמן הקבוצה אמש (חמישי). נציגים מהקבוצה פנו ביממה האחרונה למנכ"ל בית"ר מוני ברוש והבהירו לו שאם בחודש הקרוב קלינגר ימונה למאמן בית"ר, הפועל חיפה תגיש תביעה נגדו ונגד הקבוצה. לוואלה! ספורט נודע שנציגים מהפועל חיפה התייעצו אמש גם עם ראשי בקרת התקציבים ויועמ"ש ההתאחדות, ולאחר מכן הוחלט לתבוע את קלינגר ובית"ר אם השידוך ייצא לפועל.

בינתיים עוסקים בקבוצה גם בסוגיית המאמן הבא. עוזר המאמן מאיר בן מרגי יעמוד על הקווים ביום ראשון במשחק נגד מכבי תל אביב. בקבוצה ממשיכים לבדוק אופציות לתפקיד המאמן, אך בשלב זה בן מרגי יקודם לפחות באופן זמני. בן מרגי מוערך מאוד בקרב מקבלי ההחלטות בקבוצה, אולם בכל מקרה הוא כבר הבהיר בעבר שאינו מעוניין בתפקיד המאמן הראשי.

עוד בנושא

ניר קלינגר התפטר מהפועל חיפה: "החלטתי לקחת אחריות על מצב הקבוצה"
ניר קלינגר לא פגע במעמד המאמן, הוא החזיר לו את הכבוד שאבד: דעה
בית"ר ירושלים תיפגש עם ניר קלינגר במטרה לסכם את תנאיו לשנה וחצי

ניר קלינגר הפועל חיפה.
יואב כץ: "נתתי לו יד חופשית יותר מדי". קלינגר

הבוקר ערכה הפועל חיפה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בהשתתפות הבעלים יואב כץ, שסירב להתייחס ישירות לסערת ניר קלינגר. "אנחנו רוצים להתמקד במכבי תל אביב ובמאיר בן מרגי. המלך מת, יחי המלך החדש. מבחינה פילוסופית היתה עבירה על החוקה", אמר כץ והסתפק בכך. "ביום ראשון נפגוש את מכבי תל אביב וקלינגר הוא כבר היסטוריה עבורנו. אני הצעתי לבן מרגי להיות מאמן ראשי כמה פעמים והוא סירב כמה פעמים".

על החלק שלו בעזיבת ניר קלינגר: "יכול להיות שהחלק שלי שנתתי לניר יד חופשית מדי. בשנה שעברה לא נתתי ובחרתי שחקנים יחד איתו. אולי זו הטעות שלי".

מאיר בן מרגי, שייאלץ לעמוד על הקווים בראשון אמר: "אנחנו צריכים להחזיר את מה שהיה לנו בקרית שמונה. את הלחימה. אם נמשיך את העבודה בחלק הקדמי ונמשיך להשתפר, גם התוצאות יבואו. אנחנו משחקים מול קבוצה שבכושר הכי טוב בליגה. אנחנו צריכים לעשות את העבודה ואת ההתאמות ותראו אותן במשחק. לא יהיה שום תירוץ (בגלל העזיבה של קלינגר). מבחינת הנקודות אנחנו לא מצליחים אבל הכל פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully