וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תיפגש עם קלינגר אחרי שהוא יתפטר מהפועל חיפה

בקבוצה ממתינים להתפתחויות בגזרת המאמן על מנת לסכם את תנאיו לשנה וחצי. אולנארה תורגל בהרכב לבני יהודה, שחקנים: "זו שכונה"

סוכנות ג'יני

סאגת ניר קלינגר לבית"ר ירושלים נמשכת. במועדון ימתינו לראות אם המאמן יתפטר היום (חמישי) מהפועל חיפה. במידה שזה יקרה, ייפגש המאמן עם אלי אוחנה ומשה חוגג בימים הקרובים על מנת לסכם את תנאיו לשנה וחצי הקרובות ולהצטרף למועדון מהבירה.

אתמול, מיד לאחר הפגישה של יואב כץ עם ניר קלינגר, עשה בעלי הפועל חיפה טלפון לאלי אוחנה במטרה להבהיר עניינים. כץ רצה להיפגש עם ראשי בית"ר בנוגע לאופציות בהן ניתן יהיה להגיע להבנות כולל האופציה של פיצוי כספי, אך בבית"ר הבהירו שלא יעשו שום צעד בנוגע לקלינגר כל עוד הוא חתום בהפועל חיפה.

עוד בנושא:

יואב כץ לא משחרר, הערכה: ניר קלינגר יתפטר מהפועל חיפה ביממה הקרובה
בית"ר מעדיפה את ניר קלינגר, גם רוני לוי ואלי גוטמן מועמדים
חידון קשה במיוחד: האם גיא לוזון אמר את זה אחרי ניצחון או הפסד?

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר. קובי אליהו
עשוי להתפטר מהפועל חיפה. ניר קלינגר/קובי אליהו

בצד המקצועי ממשיך דוד מרטן להעביר את האימונים לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת וייתכן כי גם יעמוד על הקוים. בנוסף לאפונסו טיירה ששבר את ידו, לירוי צעירי, שהיה בתמונת ההרכב סובב את הקרסול וצפוי להיעדר גם הוא. ברונו איבה או דוד קלטינס עשויים לפתוח ב-11.

מי שתורגל ב-11 הוא החלוץ ארון אולנארה, מה שגרם לביקורת מצד שחקנים, שאמרו: "צריך לעצור את השכונה שהייתה כאן עם הדברים האלה. אולי הוא כוכב ויהיה הדבר הכי טוב שלנו בעתיד אבל הוא לא שיחק חצי שנה כדורגל, גם שבוע שעבר ניסו לדחוף אותו להרכב ואחרי שני אימונים הוא הרגיש את השריר, הוא בעצמו אמר שהוא לא יכול לשחק 30 דקות או גג מחצית אז איך מתרגלים אותו בהרכב?"

בבית"ר הבהירו אתמול בפני בית הדין כי האוהד שזוהה במצלמות כשהוא זורק כוס לכר הדשא במשחק מול מ.ס. אשדוד נתפס, כאשר מעבר לתלונה שהוגשה במשטרה, הקבוצה מבקשת לשלול את כניסתו למשחקיה ולהגיש נגדו תביעה כספית על הנזק שנגרם למועדון.

עוד באותו נושא

יואב כץ לא משחרר, הערכה: ניר קלינגר יתפטר מהפועל חיפה ביממה הקרובה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully