וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעדיפה את קלינגר, גם רוני לוי ואלי גוטמן מועמדים

23.10.2018 / 7:31

מאמן הפועל חיפה המועמד המוביל, גוטמן יקבל פנייה אם לוי וקלינגר לא יגיעו. אוחנה במסר לשחקנים: "אתם צריכים להביא תוצאות"

אלי גוטמן, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
המועמד החדש. אלי גוטמן/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים לא התכוננו ליום שאחרי פיטורי גיא לוזון. משה חוגג ואלי אוחנה סירבו בשבועות האחרונים לדון במועמדים אפשריים למשרת המאמן ולמעשה רק אתמול (שני) לקראת שעות הערב החלו לשוחח על הנושא בצורה רצינית.

במהלך הערב עלו וירדו מספר שמות, כולל זה של יוסי אבוקסיס. בבית"ר לא היו החלטיים לגבי מאמן בני יהודה ועצם הפניה של צד שלישי ופרסום הדברים גרמו לכך שהוא ירד מהפרק. לאחר כל שיחות הערב והלילה נותרו שלושה מועמדים משמעותיים - ניר קלינגר, רוני לוי והשם הנוסף שעלה על הפרק - אלי גוטמן.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים פנתה לאבוקסיס באמצעות גורם שלישי
אמש גיא לוזון פוטר מבית"ר, משה חוגג: "החלטה קשה"
ערן לוי הגיב לדברי גיא לוזון: "שומע בזיונו יידום וישתוק"

מאמן מכבי חיפה רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
יעדיף לחזור למכבי חיפה? רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

אוחנה וחוגג החליטו כי הם רוצים למצות את האפשרות להביא מאמן ישראלי בכיר שעבר מאבקים ברמות הגבוהות וכל השלושה עונים לקריטריונים הללו. רוני לוי נמצא בארצות הברית ואם יסכם את תנאיו יגיע ב-48 שעות הקרובות ארצה. בשל ההפסד של מכבי חיפה והעובדה כי פרד רוטן עשוי לקבל הודעת פיטורים, לוי עשוי דווקא לחזור לקדנציה שלישית אצל הירוקים.

קלינגר נמצא תחת חוזה בהפועל חיפה, אך זה לא מונע ממנו להיחשב למועמד המוביל. הבוקר תיעשה פניה רשמית ליואב כץ. בבית"ר הבינו שקלינגר לא פוסל את האפשרות אך יחד עם זאת, אף פניה רשמית לא נעשתה ליואב כץ, שהבהיר כי גם אם תיעשה פניה כזאת, הוא לא יסכים לשחרר את קלינגר. הצדדים העריכו אתמול כי הצעה של בית"ר לפיצוי כספי לכץ עשויה לסלול את דרכו של קלינגר לבירה. השם של אלי גוטמן גם עלה בשעות המאוחרות, אך נראה שהאופציה הזאת תהיה ממשית רק אם רוני לוי וקלינגר יירדו מהפרק.

אופציית צוות מקצועי זר גם נידונה, אך ירדה מסדר היום מהר מאוד, אלא אם תהיה אפשרות להנחית מאמן בעל שיעור קומה. בבית"ר היו רוצים לראות מאמן חדש בבית וגן עד מחר, כדי שיוכל להכין את הקבוצה למשחק החשוב בשבת נגד בני יהודה.

אפונסו טיירה, ששבר את ידו במשחק נגד מ.ס אשדוד, ייעדר מספר שבועות מהמגרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
משה חוגג, אלי אוחנה, בית"ר ירושלים. דן מרון, מערכת וואלה!
מסר חד לשחקנים. אלי אוחנה עם משה חוגג/מערכת וואלה!, דן מרון

אוחנה כינס את השחקנים לפני האימון: "אתם אלו שצריכים להביא תוצאות"

על רקע פיטורי גיא לוזון, כינס אלי אוחנה את שחקני בית"ר לפני אימון הבוקר ונאם בפניהם.

"לצערי, אני לא אוהב שיחות כאלו", אמר. "פרידות ממאמן ובמיוחד כזה שמאוד רצינו ולדעתי הוא מקצוען וחרוץ ונתן את כל כולו לעבודה. גיא חי את הקבוצה 24/7. חשבתי שגיא הוא האיש המתאים ואם יכולתי לחזור אחורה הייתי שוב עושה הכל כדי למנות אותו.

"כשחקן עבר אני יכול להגיד לכם שאין יותר פשטני מלהפיל את רוב האחריות על המאמן. אני חושב שגיא עשה את הדברים בעבודה קשה ובאופן נכון. שיחת הפרידה מגיא הייתה קשה למשה חוגג ולי ברמה הרגשית.

"רוב השחקנים פה חוו מצב שכזה ויש סיכוי שגם בעתיד זה יקרה בהרבה מקומות. אני אומר - האחריות על מצבה של הקבוצה רובץ על כולנו במועדון. משדרת המנהלה וההנהלה ועד אחרון השחקנים. נכון להיום, אתם אלו הצריכים להביא את התוצאות. יש נטייה לשחקנים להתחבא מאחורי המאמן, אני לא בא בטענות כשיש רצון ונתינה. יש לנו סגל מהטובים בארץ. בית"ר ירושלים בעוצמה שלנו כמועדון, חייבת להשיג הרבה יותר. כל אחד ואחד כאן צריך לעשות את חשבון הנפש שלו, איפה כל אחד יכול וחייב לתת הרבה יותר, לא ייתכן שנהיה במקום האחרון בליגה עם 5 נקודות מתוך 21 אפשריות. מבלי לזלזל באף מועדון, אנחנו בית"ר ירושלים ואין לנו את הפריבילגיה להיראות כפי שאנחנו נראים ולהיות במקום שבו אנחנו נמצאים.

"מבחינתי להיראות פחות טוב, אבל שניקח אופי ונקודות. אנחנו מועדון חזק, עברנו בהיסטוריה המון וזה מה שהופך אותנו למועדון גדול. אנחנו עוד לא יודעים מי יאמן, יכול להיות שנמנה מאמן ב-24 שעות הקרובות ויכול להיות שלא נמנה מאמן ראשי עד המשחק במוצאי השבת, לכן דוד מרטן הוא זה שייקבע את ההרכב והאופן שבו נשחק והוא זה שיעביר את האימונים ויאמן עד להודעה חדשה. לא נעשה דברים בלחץ.

"המנהיגות של השחקנים הוותיקים חייבת לבוא לידי ביטוי כעת. יש לנו את כל הסיבות לסמוך עליכם וכעת זה הזמן להראות זאת".

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום שבית"ר ירושלים תעמוד לדין בעקבות זריקת שתי כוסות שתייה מהיציע באשדוד לעבר כר הדשא, כאשר אחת מהן נפלה בתוך רחבת ה-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully