וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גיא לוזון פוטר, ערן לוי: "שומע בזיונו יידום וישתוק"

22.10.2018 / 16:05

משה חוגג ואלי אוחנה נפגשו עם המאמן והודיעו לו על סיום דרכו אחרי פתיחת העונה החלשה. רוני לוי המועמד המוביל להחליפו, גם שרון מימר וגיא לוי על הפרק, לוזון יקבל את מלוא שכרו עד סוף העונה

סוכנות ג'יני

עכשיו זה רשמי. גיא לוזון פוטר היום (שני) מתפקידו כמאמן בית"ר ירושלים אחרי פתיחת העונה החלשה, שגררה את בית"ר למקום הלפני אחרון בליגת העל.

"ההחלטה להיפרד אינה פשוטה כלל וכלל", אמר הבעלים משה חוגג בתום פגישה משולשת עם לוזון ואלי אוחנה, שבמהלכה סוכם שלוזון יקבל את מלוא שכרו - כ-100 אלף דולר - עד סיום העונה. "גיא מאמן כדורגל מצוין ואדם מקסים, יש בינינו חיבור טוב ושיח בריא, אך המצב של הקבוצה והתוצאות מתחילת העונה לא הותירו לי הרבה ברירות ולעיתים אין מנוס מפעולות שאינן נעימות. אני מאחל לגיא בהצלחה ובטוח שדרכינו תצטלבנה בעתיד".

הירושלמים צברו 5 נקודות בלבד בשבעת המחזורים הראשונים, והקש ששבר את גב הגמל היה התיקו 1:1 אמש מול מ.ס אשדוד בחוץ, בערב סוער שבמהלכו אוהדי הקבוצה קיללו את לוזון וקראו לפטרו לפני, במהלך ואחרי המשחק.

השיא הגיע בראיון סוף המשחק, כשלוזון מתח ביקורת פומבית על שחקן הקבוצה ערן לוי, ונימק את השארתו מחוץ לסגל בכך ש"שחקן במשקל ואחוזי שומן כאלה, אין סיכוי שישחק" - דבר שהכעיס את ההנהלה. היום, ערן לוי פרסם פוסט באינסטגרם שבו הוא הרביץ מעט תורה וכתב בתגובה לדברים של לוזון: "שומע בזיונו יידום וישתוק, תולה ארץ על בלימה. אין עוד מלבדו".

עוד בנושא

בהנהלת בית"ר זעמו על דבריו של גיא לוזון על ערן לוי
אחרי התיקו מול אשדוד: לוזון תירץ וביקר את ערן לוי
בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 מאכזב עם מ.ס אשדוד

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא שרד אפילו חצי שנה. גיא לוזון/ברני ארדוב

בשבועות האחרונים השתדל בעלי בית"ר משה חוגג לגבות ככל האפשר את לוזון, למרות ביקורת הולכת וגוברת מצד האוהדים והתקשורת, ועל אף העובדה שהמאמן הוא שריד מתקופת אלי טביב. אולם בסופו של דבר בעקבות התוצאות האחרונות גם הוא החליט שהגיע הזמן לזעזוע על הקווים. כעת יחפש חוגג אוטוריטה מקצועית אחרת, כשמי שעומד בראש סדר העדיפויות הוא רוני לוי שפוטר לאחרונה מאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית. בנוסף, גם שמותיהם של האקסים שרון מימר וגיא לוי עלו.

לוזון בן ה-43 חתם בחודש מאי השנה על חוזה לעונה אחת בבית"ר, אך שרד בתפקיד פחות מחצי שנה. זהו המועדון "הגדול" השני שממנו הוא מפוטר בשנה האחרונה, אחרי שבדצמבר 2017 פוטר ממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully