וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של לוזון? בית"ר ירושלים פנתה לאבוקסיס באמצעות גורם שלישי

22.10.2018 / 20:17

אחרי הפיטורים של לוזון, משה חוגג שלח מסר למאמן בני יהודה לפיו הוא רוצה אותו בבירה. הזהובים טרם הגיבו. אבוקסיס חתם לחמש שנים נוספות בשכונה רק במאי האחרון. בשבת: שתי הקבוצות נפגשות. נשקלת פנייה גם לקלינגר

סוכנות ג'יני

האם יוסי אבוקסיס יהיה המחליף של גיא לוזון בבית"ר ירושלים? מספר שעות לאחר הפיטורים של לוזון, הקבוצה פנתה היום באמצעות גורם שלישי למאמנה של בני יהודה ומעוניינת לראות אותו מגיע במקום לוזון. עדיין לא ברורה תגובת בני יהודה ונראה כי צפויות התפתחויות בימים הקרובים בנושא. יש לציין כי בית"ר תארח ביום שבת את בני יהודה של אבוקסיס, ואולי ההחלטה תידחה לאחר המשחק. כזכור, רק במאי האחרון אבוקסיס חתם על חוזה לחמש שנים בשכונה.

עוד בנושא:

גיא לוזון פוטר מבית"ר ירושלים, ערן לוי ענה לביקורת של המאמן
הבעיה של המאמן הבא: גם לערן לוי יש חלק בפיאסקו בבית"ר ירושלים

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. מגד גוזני
המחליף של לוזון? יוסי אבוקסיס/מגד גוזני

בשבועות האחרונים השתדל בעלי בית"ר משה חוגג לגבות ככל האפשר את לוזון, למרות ביקורת הולכת וגוברת מצד האוהדים והתקשורת, ועל אף העובדה שהמאמן הוא שריד מתקופת אלי טביב. אולם בסופו של דבר בעקבות התוצאות האחרונות גם הוא החליט שהגיע הזמן לזעזוע על הקווים כששמו של אבוקסיס הצטרף למצעד המועמדים לצידם של רוני לוי, שרון מימר וגיא לוי.

בבית"ר שוקלים גם לפנות לניר קלינגר, מאמנה של הפועל חיפה. קלינגר הוביל את האדומים מהכרמל לפלייאוף העליון ולזכייה בגביע המדינה בעונה שעברה עם ניצחון בגמר על בית"ר, אך את העונה הזו פתח פחות טוב ולא ניצח מאז מחזור הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully