וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ לא משחרר, הערכה: ניר קלינגר יתפטר מהפועל חיפה ביממה הקרובה

בעלי הפועל חיפה נפגש עם המאמן, שמעוניין להשתחרר כדי לחתום בבית"ר ירושלים, שהוציאה הודעה בה הכחישה את הדברים: "לא נפנה לאף מאמן אשר נמצא תחת חוזה ומחויב למקום אשר משלם לו שכר"

סוכנות ג'יני

(עדכון ראשון: 8:12)

סערת ניר קלינגר-הפועל חיפה-בית"ר ירושלים מגיעה לשיאים חדשים. הערב (רביעי) נפגש מאמן האדומים עם בעלי המועדון יואב כץ כשנכון לשלב זה, ויש להדגיש כי זה נכון לשלב זה בלבד, האחרון לא מוכן לשחרר את קלינגר לבית"ר ירושלים או בכלל. בנוסף, הבעלים דרש שקלינגר יישאר לפחות שבועיים נוספים עד שימצא מישהו במקומו וכמו כן בא בטענות קשות מאוד נגד בית"ר ירושלים שפנתה אליו. ההערכה היא כי קלינגר יתפטר כבר ביממה הקרובה על מנת לחתום בבית"ר ירושלים. כך או אחרת, המאמן צפוי לעזוב בימים הקרובים והצדדים אמורים לשוחח שוב בקרוב. גורמים במועדון העריכו שאם לא יהיה פיתרון, קלינגר יתפטר גם אם לא יעזוב בסופו של דבר לבית"ר ירושלים.

חרף כל ההתרחשויות, בית"ר ירושלים הוציאה הודעה בה טענה כי לא פנתה אל קלינגר. "המועדון חוזר ומחדד - לא נפנה לאף מאמן אשר נמצא תחת חוזה ומחויב למקום אשר משלם לו שכר", לשון ההודעה, "לכן, כל התייחסות לאנשי המועדון כאילו פנו למאמנים תחת חוזה אינם נכונים בעליל. מו"מ עם כל מאמן אשר נחפוץ בשירותיו, יתקיים אך ורק אם יהיה פנוי. הדברים הובהרו ליואב כץ הבעלים של הפועל חיפה בשיחה שהתקיימה הערב בינו לבין יו"ר המועדון אלי אוחנה".

עוד לפני הפגישה הזו, אמר גורם בהפועל חיפה: "אין ספק שזה לא יהיה פשוט, ובמילא בימים האחרונים יש מתיחות רצינית בין יואב לניר, אבל גם יואב מבין שניר נחוש לעבור לבית"ר". "צריך לדאוג שהפועל חיפה לא תיפגע, בית"ר דואגים רק לעצמם", אמר הבעלים. גורמים במועדון טענו שהיחסים בין קלינגר לכץ טעונים גם כך: "בשבועות האחרונים גם יואב לא מרוצה מאיך שהקבוצה נראית וצריך לזכור שלראשונה זה שנים רבות, הוא חתם עם מאמן לשנתיים בלי אופציית יציאה, לכן גם האינטרס שלו הוא שניר יעבור לבית"ר, במיוחד שכבר ברור שהראש שלו לא בהפועל חיפה".

בין הבעלים למאמן, כאמור, שוררת מתיחות ולוואלה! ספורט נודע שאתמול לאחר האימון, נערכה ביניהם שיחה בארבע עיניים שהוגדרה כ"לא פשוטה". בשיחה עלו טענות הדדיות. קלינגר התלונן על היעדר חיזוק וגם נושא עדן בן בסט, שנמכר להפועל באר שבע, עלה על הפרק. בין השמות שעלו כמועמדים להחליף את קלינגר ניתן למצוא את עמיר תורג'מן, יובל נעים ומאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, אריק בנדו.

עוד בנושא

בית"ר מעדיפה את ניר קלינגר, גם רוני לוי ואלי גוטמן מועמדים
חידון קשה במיוחד: האם גיא לוזון אמר את זה אחרי ניצחון או הפסד?
הבעיה של המאמן הבא: גם לערן לוי יש חלק בפיאסקו של בית"ר

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה עם עוזרו מאיר בן מרגי. אדריאן הרבשטיין
ישכנע את כץ לשחררו? ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

בבית"ר, כאמור, טוענים כי לא פנו בשלב זה באופן רשמי ליואב כץ. הנושא רגיש מאוד עבור כל הצדדים וכולם רוצים שהדברים ייעשו ברוח טובה ובהסכמה. בבית"ר מאמינים שכץ ישחרר את קלינגר, אך אם הוא לא יגיע בסופו של דבר, רוני לוי הוא האופציה המובילה. גם אלי גוטמן נמצא בתמונה. על אף ההתעניינות של בית"ר בכמה צוותים זרים, הנטייה במועדון היא ללכת על מאמן ישראלי.

בבירה לוקחים בחשבון שנושא המאמן ייקח עוד מספר ימים, מה שעשוי להעמיד על הקויום במשחק מול בני יהודה בשבת את דוד מרטן ומאמן הכושר שלומי ודררו. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "בני יהודה מצוינת, עושה חיים קשים לכל קבוצה. כולם מתעסקים במי יהיה המאמן, אנחנו צריכים להתעסק באיך לנצח גם אם לא יהיה מאמן".

ארון אולנארה עשוי להיכלל בסגל בשבת, בעוד שז'אורז'יניו צפוי לחזור בשבוע הבא לאימונים על הדשא ובעוד מספר שבועות לאימונים מלאים. בבית"ר מאמינים כי אנטואן קונטה יעמוד לרשות הקבוצה לאחר פגרת הנבחרת בנובמבר. בנושא אחר, הצהובים-שחורים נקנסו היום על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל ב-3,500 ש"ח בגין השלכת כוסות של אוהד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully