וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עונה להפועל חיפה: "תעוזה וחוצפה למנוע מאיתנו לתקשר עם ניר קלינגר"

במועדון זעמו על האיום של יואב כץ: "קלינגר חופשי, נוח לכולם להתעלם מכבוד האדם וחירותו". חוגג לשחקנים: "הסגל שלנו - בין שלושת הטובים בארץ". איינבינדר: "כולנו אשמים במה שקרה"

סוכנות ג'יני

שבוע סוער עבר על בית"ר ירושלים. אחרי הפיטורים של גיא לוזון בעקבות ה-1:1, הקבוצה נערכת למשחק מחר (ש', 20:30) נגד בני יהודה, משחק שבו דוד מרטן עוזר המאמן יעמוד על הקווים. כזכור, אתמול ניר קלינגר החליט להתפטר מהפועל חיפה, לטענתו בגלל פתיחת העונה הלא טובה. אולם, אם לא יקרה שינוי ברגע האחרון, מאמן הפועל חיפה לשעבר צפוי להחליף את לוזון ולהתמנות למאמן החדש של הקבוצה מהבירה.

במועדון מהבירה מאוד לא אהבו את התלונות של יואב כץ והאיומים על כך שיתבע את בית"ר אם תחתים את קלינגר בחודש הקרוב, ושחררו את הודעת התגובה הבאה: "הניסיון של הפועל חיפה להטיל דופי בהתנהלותו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, ממניעים לא ענייניים, שוודאי לא קשורים למועדון, לא יצלח. לגופן של טענות, תמוה מדוע מעלה הפועל חיפה טענות בדבר הסכם בין מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים לניר קלינגר, כאשר הסכם כאמור לא נחתם ואפילו מו"מ לא נוהל. בנוסף, ולמען הזהירות בלבד, נדגיש כי לא ברור לנו מאין שואבת הפועל חיפה את התעוזה ואף החוצפה לנסות ולמנוע מבית"ר להתקשר עם מאמן, אשר סיים את העסקתו לאלתר, והינו חופשי להתקשר עימה, אם רצונו בכך.

"יכול להיות שמועדון הפועל חיפה סבור כי הוא יכול לכפות על מאן דהוא להמשיך ולהיות מועסק אצלה גם אם ברצונו להתפטר מסיבות כאלה ואחרות? בהתאם לעמדת היועצים המשפטיים של המועדון הטענה עומדת בסתירה למשטר העבודה בישראל וחוק יסוד חופש העיסוק, אין לה כל מקום, ומלמדת אך ורק על רצונה של הפועל חיפה לפגוע בפרנסתו של מאמנה לשעבר ובשמו הטוב של מועדון בית"ר ירושלים, הא ותו לא. משום מה נוח לכולם להתעלם מכבוד האדם וחירותו".

בעלי בית"ר משה חוגג דיבר היום עם השחקנים לקראת המשחק מול בני יהודה ואמר להם: "אתם צריכים לשים את הכל בצד ולא לתת לדברים שמסביב להפריע לכם. יש משחק חשוב מאוד מחר ואנחנו צריכים לנצח אותו ולעלות בטבלה. כולם כאן פותחים דף חדש ולכולם יש הזדמנות. מי שקודם חשב שאין לו סיכוי לשחק אצל גיא לוזון, עכשיו הכל מתחיל מאפס עבור כולם".

לסיום חוגג הציב מטרות ואמר: "כולם צריכים להבין שמבחינתי הסגל פה הוא בין השלושה הטובים בארץ. אלו היו הציפיות שלי מגיא לוזון, ואלו יהיו הציפיות שלי מהמאמנים הבאים".

עוד בנושא:

יואב כץ תוקף: "נתתי לניר קלינגר יד חופשית מדי, וטעיתי"
קלינגר התפטר מהפועל חיפה: "החלטתי לקחת אחריות על מצב הקבוצה"
קלינגר לא פגע במעמד המאמן, הוא החזיר את הכבוד שאבד: דעה
בית"ר ירושלים תיפגש עם קלינגר במטרה לסכם את תנאיו לשנה וחצי

מאמן הפועל ירושלים דוד מרטן. יוסי ציפקיס
יתייצב על הקווים עד שיגיע מאמן. דוד מרטן/יוסי ציפקיס

היום ערכה הקבוצה מסע"ת לקראת המפגש מול הזהובים. דוד מרטן שיעמוד על הקווים בשבת אמר: "אני מאוד אוהב ומעריך את גיא, עבדנו יחד תקופה ארוכה אבל אני קודם כל איש מערכת, איש של בית"ר. ביקשו ממני להכין את הקבוצה למשחק הזה בצורה הכי טובה שאפשר וזה מה שעשיתי. הכי חשוב זה שהקבוצה תהיה מוכנה למשחק ושתיקח נקודות. השחקנים שלנו עברו המון דברים בקריירה והם יודעים להתנתק מכל הרעשים מסביב. בימים האחרונים השחקנים הראו מוכנות ומחויבות, הם באמת חדורי מטרה כדי להוציא את הקבוצה מהמצב".

על מי יקבע את ההרכב: "כמובן שאלי היה איתי באימונים השבוע, אני מתייעץ איתו המון, אבל בסופו של דבר הוא הפקיד את הקבוצה בידיי כך שאני אקבע את ההרכב".

על אולנארה: "נכון להיום הוא כשיר לשחק. לפני שהוא הגיע הוא עשה הכנה עם מאמן אישי, היתה לו רגישות בשריר ולא בגלל עומס. הוא הרגיש משהו באימון והעדפנו לא לסכן אותו מול אשדוד. השבוע הוא התאמן בצורה מלאה והוא מוכן".

על ההגנה של הקבוצה: "עשינו הרבה שינויים בעמדת המגן הימני, אנחנו עדיין מחפשים את האופציה הכי טובה ואני מקווה שמחר מי שישחק שם יעשה את העבודה כמו שצריך".

על התחושות האישיות שלו: "כמובן שזאת אווירה אחרת לגמרי, אבל אני לא חושב על זה יותר מדי כי אני מאוד דרוך ועסוק בלהכין את הקבוצה. לא חשוב מי עומד על הקווים, חשוב שהקבוצה תיראה טוב ותצבור נקודות".

דן איינבינדר על לוזון: "זה חלק מהכדורגל, יש בקבוצה מספיק שחקנים עם נסיון שעברו פיטורי מאמנים, זה משהו שקורה לצערנו. בסופו של דבר יש לכולנו אשמה, כולנו צריכים להסתכל במראה כדי שנוכל להשתפר. אנחנו ממשיכים הלאה, מה שהיה היה. אנחנו שווים הרבה יותר ממה שהשגנו עד כה, ורוצים להראות את זה".

על המאמן הבא: "יש למועדון שדרה ניהולית מספיק גדולה ורחבה שתחליט מי המאמן המתאים מבחינתה. אנחנו צריכים להתרכז במה לעשות הכי טוב על הדשא, צריכים להעלות את רמת המחויבות ולהתחיל לנצל מצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully