וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה קיבלה החלטה עקרונית: לא למנות בשלב זה מנהל מקצועי חדש

31.10.2018 / 21:40

אחרי עזיבתו של אלאך, שחר נוטה לוותר על איוש התפקיד ומעדיף להיפרד גם מרוטן. במועדון מעריכים: הביקורת הנוקבת שספג אלאך לאחר ההפסד לנתניה, בין היתר מהבעלים, הובילה לעזיבתו

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי חיפה קיבלו החלטה עקרונית בשלב זה שלא לחפש מנהל מקצועי אחר במקום מו אלאך, לאחר שהערב (רביעי) יצאה הודעת המועדון בדבר עזיבתו. הבעלים יעקב שחר מתמקד בשלב הזה בהחלטה לגבי מאמן, כשרק לאחריה יחליט סופית לגבי נושא המנהל מקצועי. לפי גורמים במערכת בשלב זה שחר נוטה לוותר על איוש התפקיד וכן מעדיף להיפרד מפרד רוטן.

כזכור, אלאך היה זה שהפציר בשחר להשאיר את רוטן, שכעת צפוי ללכת בעקבות בן ארצו, יחד עם יתר הצוות ההולנדי. גישוש ראשוני נעשה בסביבת אלי גוטמן, כאשר גם רוני לוי ורן בן שמעון הועלו כמועמדים בשבוע שעבר. בימים האחרונים הצטרף לרשימה גם שמו של אלון חזן, עוזר מאמן נבחרת ישראל המוערך מאוד על ידי שחר עוד מהימים ששיחק במכבי חיפה.

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם המתחדש שלנו
אלי גוטמן יגיע? מכבי חיפה בדקה את האפשרות דרך גורם שלישי
יעקב שחר נחוש לפטר את פרד רוטן, יוסי אבוקסיס הצהיר: נשאר בבני יהודה

מו אלאך חותם עם יעקב שחר כמנהל המקצועי של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
ביקורת קשה שהכריעה. יעקב שחר עם מו אלאך בעת מינויו/אתר רשמי, מכבי חיפה

באשר להחלטה של אלאך לעזוב, במכבי חיפה מעריכים כי ללחץ שהופעל עליו בתקופה האחרונה בעקבות היכולת המאכזבת של הקבוצה, היה משקל מכריע. שחר העביר לא פעם ביקורת באוזני המנהל המקצועי על מצבה של הקבוצה וציפה לקבל תשובות. על פי גורמים במערכת, התחושה שהתקבלה מהמנהל המקצועי הייתה שהלחץ וביקורת מקשים עליו מאוד.

הביקורת הנוקבת ביותר הגיעה לאחר ההפסד הביתי למכבי נתניה במחזור הקודם, ולמעשה היא הייתה בבחינת הקש ששבר את גב הגמל. אלאך החליט שהלחץ מכריע אותו וביקש לעזוב. מנגד, בסביבת המנהל המקצועי טוענים שהתוצאות המאכזבות והעובדה שלא חל שינוי אמיתי מאז הגעתו, הם שגרמו לו לקחת אחריות, אחרי פחות משנה בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully