וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מו אלאך סיים את תפקידו

31.10.2018 / 18:51

ההולנדי ביקש לעזוב כבר ביום חמישי האחרון, אך העניין נדחה בשל המשחק מול הפועל תל אביב. "זה רגע לא פשוט". מעמדו של רוטן לא יציב, גורם צד שלישי גישש אצל גוטמן, גם חזן מועמד

מו אלאך מנהל טכני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עוזב אחרי פחות משנה. מו אלאך/יוסי ציפקיס

המנהל הטכני של מכבי חיפה, מו אלאך, סיים היום (רביעי) את תפקידו. על פי הודעת הירוקים, ההולנדי ביקש לסיים את דרכו במועדון כבר ביום חמישי האחרון ובשל המשחק מול הפועל תל אביב הוחלט לא לעסוק בנושא עד לאחריו. בקשתו של אלאך התקבלה אתמול ונערכה פגישה בין סוכנו ועורך דינו לבין מנכ"ל הירוקים אסף בן דב, בה סוכמו תנאי הפרידה. מכבי חיפה גם מסרה: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מודים למו על תרומתו ומאחלים לו ולמשפחתו בריאות והצלחה בהמשך הדרך".

אלאך אמר היום לאתר הרשמי: "זה רגע לא פשוט, אבל זה הכדורגל. מועדון הכדורגל של מכבי חיפה, הוא מועדון גדול והיה לי הכבוד לעבוד בו. במהלך התקופה הקמנו מספר פרויקטים בתוך המועדון, כמו שינוי מהותי במחלקת הנוער ובניית מחלקת סקאוטינג, מהם אין לי ספק שמכבי חיפה תהנה בשנים הקרובות. זה הזמן להגיד שלום. תודה ליעקב שחר, לעוזי מור, להנהלה, לצוות, לשחקנים ובעיקר לכם האוהדים היקרים. הכרתי מדינה חדשה ומדהימה, ישראל. אני מאחל למכבי חיפה בהצלחה ותמיד אהיה אוהד שלה".

גורמים המעורים פרטים אמרו שבשבועות האחרונים המנהל המקצועי הסביר לסביבתו הקרובה שהלחץ הגדול סביב המועדון גורם לו לחשוב על התפטרות. כבר בסוף השבוע שעבר אלאך ביקש ממנכ"ל המועדון להתפטר, אך בקבוצה ביקשו ממנו להמתין עד אחרי המשחק נגד הפועל תל אביב. אתמול, אחרי שסוכמו הפרטים הכספיים, העזיבה הפכה רשמית.

אלאך בן ה-45 החזיק בתפקיד פחות משנה. הוא מונה ב-6 בנובמבר 2017 ומאז היה שותף לבחירת המאמן הנוכחי פרד רוטן ומספר שחקני חיזוק, כולל מיכיל קראמר. אלאך, שהיה כדורגלן בעברו, החל בקריירה כמנהל ספורטיבי ב-2006 בוונלו ההולנדית ולאחר מכן עבר גם בטוונטה, ואלווייק, בנבחרת הולנד ובוויטסה, שם בין היתר שיחקו דן מורי ושרן ייני.

עוד בנושא
שרון מימר מונה למאמן הפועל חיפה, חתם עד לסיום העונה
בית"ר ירושלים: קלינגר שוקל מעבר לשלושה בלמים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

כעת, לאחר התפטרותו של אלאך, מעמדו של המאמן פרד רוטן רעוע מתמיד. כזכור, אלאך היה זה שהתעקש בפני יעקב שחר על הישארותו של רוטן, אך כעת אחרי שעזב, שחר נוטה לממש את רצונו ההתחלתי לפטר את המאמן ההולנדי. ההעדפה היא למאמן ישראלי, כאשר בעקבות נפילת האופציה של יוסי אבוקסיס, שהצהיר כי הוא נשאר בבני יהודה, הפך אלי גוטמן למועמד המוביל אצל לא מעט אנשים במערכת ונעשה גישוש מולו דרך גורם שלישי.

כזכור, גוטמן שימש כעוזר מאמן מכבי חיפה בתחילת דרכו בעונת הדאבל עם שלמה שרף ב-1990/91, אך מעולם לא עבד בקבוצה כמאמן ראשי. לסביבתו אמר היום שהוא מרוצה מאוד מתפקידו הנוכחי כפרשן, אך למרות הדברים, אותם אנשים ציינו שהצעה רשמית משחר תקשה על גוטמן לסרב.

פרט לגוטמן, נמצאים ברשימת המועמדים גם רוני לוי ורן בן שמעון שהוזכרו כבר בשבוע שעבר. שם נוסף שעלה בימים האחרונים הוא של אלון חזן, עוזר מאמן נבחרת ישראל כיום ושחקן מכבי חיפה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully