וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יעקב שחר נחוש לפטר את פרד רוטן, יוסי אבוקסיס הצהיר: נשאר בבני יהודה

30.10.2018 / 11:36

התנהלותו של ההולנדי בימים האחרונים הכריעה את הכף למרות הניצחון על הפועל תל אביב, רוני לוי, אלי גוטמן ורן בן שמעון מועמדים להחליפו בשל הבהרת מאמן הזהובים כי הוא נשאר אצל אברמוב. ומה הסיכוי למאמן זר?

צילום ועריכה: קובי אליהו

לילה סוער עבר על מכבי חיפה. מצד אחד הקבוצה סוף סוף ניצחה כשחזרה מפיגור ל-1:2 על הפועל תל אביב במושבה מצמד של מוחמד עוואד, אך מצד שני מעמדו של פרד רוטן נותר כשהיה. גיבור הרגע היה כמובן עוואד, עליו אמר אחד השחקנים: "מתחילת העונה הוא מפגין יכולת טובה, אין ספק שהוא מוכיח שהוא שווה הרכב בכל משחק".

אך עיקר העיסוק בכרמל היה כמובן ברוטן, שלמרות הניצחון צפוי להיות מפוטר בגלל שילוב של יכולת מקצועית דלה מתחילת העונה והתנהלות שהכעיסה את ההנהלה בימים האחרונים. כזכור, ההולנדי ביקש מחברי ההנהלה שלא להיכנס לחדר ההלבשה ואף מידר את עוזרו איתי מרדכי. בתחילה הוא העביר את תרגול המצבים הנייחים ממרדכי למאמן השוערים ארנו ואן זוואם, ולאחר מכן אף ביקש שמרדכי לא יגיע לבית המלון עם הקבוצה, דבר שהכעיס מאוד את ההנהלה.

גורם במועדון סיפר שיעקב שחר רצה לפטר את רוטן כבר בשבוע שעבר, אך מו אלאך מנע זאת, אלא שכעת נראה ששחר נחוש לבצע את השינוי.

יוסי אבוקסיס, שנחשב למועמד המוביל להחליפו, הבהיר היום בהודעה רשמית: "בעקבות הפרסומים האחרונים על מועמדותי למספר מועדונים בליגת העל, ברצוני להבהיר כי אין בכוונתי לעזוב את בני יהודה תל אביב באמצע העונה, וזאת בשל מחוייבותי למועדון, לאוהדים, לשחקנים ולברק אברמוב באופן אישי. כל כולי מרוכז בהמשך עבודתי בבני יהודה".

על כן, בחיפה יבחרו אופציה של מועמדים אחרים. בגזרה הישראלית רוני לוי ואלי גוטמן הם השמות המובילים אחרי אבוקסיס, כשגם רן בן שמעון הוזכר. מעבר לכך במועדון לא פוסלים אופציה של מאמן זר, כשבמקרה כזה ייתכן ואלאך יישאר ויבחר את המאמן הבא. אם אלאך לא יישאר ינסה שחר לאתר מאמן זר בעזרת מקורביו, ביניהם גם פיני זהבי.

עוד בנושא

צמד של עוואד העניק למכבי חיפה ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב
למרות הניצחון: פרד רוטן צפוי לסיים את דרכו במכבי חיפה

יוסי אבוקסיס. וידאו תגובות בית"ר ירושלים - בני יהודה. ברני ארדוב
לא עוזב באמצע העונה. אבוקסיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully