וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן צפוי לסיים את תפקידו כמאמן מכבי חיפה

30.10.2018 / 0:35

למרות הניצחון, מעמדו של המאמן לא השתפר. למשחק קדמו תקרית עם עוזר המאמן איתי מרדכי ובקשה חריגה מההנהלה. במועדון יפנו לאברמוב כדי שישחרר את אבוקסיס

צילום ועריכה: קובי אליהו

פרד רוטן צפוי לסיים את תפקידו במכבי חיפה כבר בימים הקרובים. למרות הניצחון הדרמטי הערב (שני) 1:2 על הפועל תל אביב במושבה, בהנהלת המועדון לא אהבו בכלל את היכולת של הקבוצה ומבחינתם מעמדו של רוטן לא השתפר כלל. יעקב שחר יקבל החלטה סופית ביממה הקרובה, אך גורמים במועדון העריכו שהמאמן ההולנדי לא יעמוד על הקווים במשחק הליגה הבא נגד בית"ר ירושלים.

רוטן הלחוץ אמר בסיום המשחק בהתייחס לשמועות על פיטוריו האפשריים: "בעבודה שלי עבדתי כבר במועדונים גדולים יותר ממכבי חיפה והיה יותר לחץ מאשר פה. זה נורמלי שדיברו על זה שזה יכול להיות המשחק האחרון שלי, תמיד מדברים כך כשלא משיגים נקודות. אני יודע איך הדברים עובדים במדינה הזו. הנבחרת ניצחה בשני משחקים והיא כבר אלופת העולם. אני רגיל לזה כבר".


עוד בנושא
ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב 1:2
וערקת לרעך כמוך: על עריקתו של ניר קלינגר מהפועל חיפה לבית"ר ירושלים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הניצחון לא הספיק כדי לשכנע אותו. יעקב שחר/יוסי ציפקיס

בכלל, במכבי חיפה לא היה שקט ביממה האחרונה. רוטן החליט שעוזר המאמן איתי מרדכי לא יעביר את התרגול במצבים הנייחים כפי שהיה עד היום ונתן למאמן השוערים ארנו ואן זוואם לעשות זאת. לאחר מכן ביקש רוטן שמרדכי כלל לא יגיע למלון להתכנסות לקראת המשחק. בנוסף, רוטן ביקש שההנהלה לא תיכנס לחדר ההלבשה לפני המשחק והוא יוכל לשוחח לבד עם השחקנים. גורמים במועדון ציינו כי איש מההנהלה לא נוהג גם כך להיכנס לפני משחק והבקשה התקבלה בהבנה.

אם ההולנדי אכן יפוטר, בחיפה יפנו לברק אברמוב בבקשה שישחרר אליהם את יוסי אבוקסיס. מאמן בני יהודה רוצה מאוד להגיע, ולמרות שאברמוב נחוש לא לשחררו, שיחה משחר והצעה לפיצוי עשויים להוביל למינויו. מו אלאך מעוניין שרוטן יישאר ואם שחר יפטר את המאמן, המנהל הטכני יצטרך להחליט בנוגע לעתידו האישי.

עוד באותו נושא

פרד רוטן: "לחץ? הייתי כבר במועדונים גדולים יותר ממכבי חיפה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully