וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן: "לחץ? הייתי כבר במועדונים גדולים יותר ממכבי חיפה"

29.10.2018 / 22:58

מאמן הירוקים נשאל על הלחץ בו היה שרוי עד הניצחון על הפועל תל אביב וגם עקץ את המנטאליות הישראלית: "הנבחרת ניצחה שני משחקים והיא כבר אלופת עולם". קובי רפואה: "ברור שיצאנו פראיירים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאז המחזור השני לא חוותה מכבי חיפה את טעמו של הניצחון. הערב (שני) כשהם עם הגב אל הקיר ואחרי פיגור הירוקים הצליחו לחזור סוף סוף לנצח עם 1:2 מתוק במושבה על הפועל תל אביב. האדומים הובילו משער של עידן כהן, אבל מוחמד עוואד השווה ואחרי שרובי לבקוביץ' הציל שער בטוח שלו הוא השלים צמד ומהפך בדקה ה-88. פרד רוטן, שהגיע למשחק הזה בלחץ גדול, מרוויח לפחות עוד שבוע בתפקיד. והפועל תל אביב? היא כבר לא זוכרת מתי היא ניצחה, אבל לפחות היא כבשה אחרי 400 דקות.

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. קובי אליהו
הרוויח עוד זמן בתפקיד. פרד רוטן/קובי אליהו

פרד רוטן הלחוץ אמר בסיום: "היה משחק חשוב מאוד בשבילנו, בשביל כולם במועדון ובשביל האוהדים. שיחקנו ונלחמנו על התוצאה. אני חושב שבחלק מהמשחק שיחקנו טוב מאוד, בחלק שיחקנו לא טוב וגם היה לנו קצת מזל. היו לנו מצבים ולא הצלחנו לכבוש. בחמשת המשחקים הקודמים הגיע לנו לנצח יותר מאשר היום, אבל חשוב שהשגנו את שלוש הנקודות".

"הקבוצה הגיבה טוב במחצית השנייה ואפשר היה לראות שרצינו לנצח. לא ויתרנו עד הסוף וזה היה ההבדל. בעבודה שלי עבדתי כבר במועדונים גדולים יותר ממכבי חיפה והיה יותר לחץ מאשר פה. זה נורמלי שדיברו על זה שזה יכול להיות המשחק האחרון שלי, תמיד מדברים כך כשלא משיגים נקודות. אני יודע איך הדברים עובדים במדינה הזו. הנבחרת ניצחה בשני משחקים והיא כבר אלופת העולם. אני רגיל לזה כבר".

קובי רפואה המאמן המפסיד: "ברור שיצאנו פראיירים. הובלנו 0:1, מוליץ' הגיע למצב מצוין, אחר כך יצאנו להתקפה של ארבעה על אחד ומיד אחרי זה ספגנו. היינו צריכים לגמור את המשחק ואז ספגנו בצד השני. זה מאכזב ומתסכל מאוד. כל מה שאני אגיד יישמע תירוץ. ברור שזה מאכזב כי המשחק באמת היה בידיים שלנו ובסוף אנחנו יוצאים עם הפסד".

"נצטרך להתאושש מזה. אנחנו כל הזמן במשחק וזה מתסכל אותי. המשחק הזה היה בידיים שלנו, הובלנו 0:1 וידענו שמכבי חיפה תלך קדימה ויכולנו לנצח אפילו 0:2 או 0:3. אני לא יודע אם אני חושש מלחץ של תחתית. אם היינו מנצחים היום היינו כבר במקום הרביעי או החמישי. אני כרגע לא מסתכל על זה. אנחנו מאוכזבים מאוד כרגע. נצטרך להתאושש מזה, אין לנו ברירה אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי חיפה מוחמד עוואד חוגג. קובי אליהו
הציל את רוטן? מוחמד עוואד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully