וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי - קריסטל פאלאס 1:3, מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 1:6

מוראטה (צמד) ופדרו שלחו את הבלוז למקום השני. האלופה פתחה פער של 2 נקודות בפסגה עם הצגה לפני הדרבי. הוד (עצמי), אגוארו, סילבה, סטרלינג (צמד) וסאנה כבשו

פדרו צ'לסי. רויטרס
לא חגג ככה מאז האליפויות בברצלונה. פדרו בטירוף/רויטרס

שבוע לפני הדרבי הגדול מול מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי הראתה שהיא בכושר מצוין כשהביסה הערב (ראשון) 1:6 את סאות'המפטון מהתחתית ושמרה על מאזן נקי מהפסדים ב-11 מחזורי פרמיירליג. עוד בלתי מנוצחת היא צ'לסי שניצחה 1:3 את קריסטל פאלאס וניצלה את המעידה של ליברפול כדי לחלוף על פניה בדרך למקום השני עם הפרש שערים עדיף.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת האלופות עשויה להתבטל, פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי מואשמות ברמאות
צרות במנצ'סטר סיטי: קווין דה בראונה שוב נפצע, ייעדר 5-6 שבועות מהמגרשים
ארון ראמזי עוזב את ארסנל: כל הגדולות של אנגליה בעקבותיו

ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי. רויטרס
צמד, בישול ועוד משחק מצוין. ראחים סטרלינג חוגג/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 1:6

אז אדרסון לא הצליח להפוך לראשון מאז אדווין ואן דר סאר ב-2009 (14 משחקים) ששומר על שער נקי בשבעה משחקי ליגה רצופים, אבל חשוב מכך: האלופה השיגה עוד ניצחון שסייע לה לפתוח פער קטן של 2 נקודות בפסגה על פני ליברפול שאתמול סיימה בתיקו את המפגש שלה מול ארסנל. המפגש הזה נגמר כבר במחצית הראשונה כשסיטי מתעללת ביריבתה עם רביעייה. ראחים סטרלינג היה כוכב המשחק הזה עם צמד ושני בישולים לאגוארו וסאנה. הוד (עצמי) פתח ודויד סילבה הוסיף עוד אחד לסיטיזנס שנראים נהדר לפני הדרבי הגדול מול מוריניו וקבוצתו בשבוע הבא.

עוד באותו נושא

העיקר שניימאר ואמבפה ישחקו ביחד: "פוטבול ליקס" חשפו את הכדורגל במערומיו

לכתבה המלאה
דויד סילבה חוגג עם לירוי סאנה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
דויד סילבה חוגג עם סאנה/רויטרס

דקה 6: גול! מנצ'סטר סיטי עולה ל-0:1 מוקדם מאוד משער עצמי אומלל של הבלם ווסלי הוד שדחק לשערו הוא כדור רוחב של סאנה.

דקה 12: גול! המשחק החד צדדי נמשך. הפעם ראחים סטרלינג עשה את רוב הנזק עם פריצה מצד ימין והשאיר לאגוארו שרק דחק מקרוב לרשת. 0:2 קל לסיטי, שבדרך לעוד ניצחון.

דקה 18: גול! סיטי לא מרשימה יותר מדי, אבל מתעללת בסאות'המפטון הנאיבית. סטרלינג שוב חגג באגף הימני והרים כדור שהוסט לעבר דויד סילבה שמהאוויר הפציץ אל בין החיבורים. 0:3 לסיטי.

דקה 30: גול! אחרי 10 וחצי שעות שהוא שומר על שער נקי, אדרסון הכשיל ברחבה את דני אינגס וזה הכניע אותו מהנקודה הלבנה. 1:3 לסיטי.

דקה 45: גול! ממש לפני השריקה להפסקה ראחים סטרלינג כבש את הרביעי אחרי שאגוארו חתף כדור ומצא את הקיצוני שהבקיע מתוך הרחבה מול האין הגנה של האורחים. 1:4 לסיטי בהפסקה.

דקה 67: גול! מנצ'סטר סיטי המשיכה להתעלל ביריבה עם חילופי מסירות קצרות שהסתיימו עם בישול של אגוארו לסטרלינג שמקרוב כבש את השני שלו והחמישי של קבוצתו. 1:5 לסיטי.

דקה 91: גול! לירוי סאנה קינח עם השישי בבעיטה לא חזקה מחוץ לרחבה אחרי שקיבל כדור קצר מסטרלינג ובעט לפינה ופנימה. 1:6 למנצ'סטר סיטי.

אלברו מוראטה צ'לסי. רויטרס
שלושה שערים בשני מחזורים. אלברו מוראטה/רויטרס

צ'לסי - קריסטל פאלאס 1:3

צ'לסי תיאבק כנראה עד סוף העונה על האליפות והערב היא המשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה עם עוד ניצחון צפוי על קריסטל פאלאס החלשה. מאורציו סארי שהחליף את קונטה שמר על המרקם הספרדי של הקבוצה ואלו הביאו לו הערב את הניצחון. גיבור המשחק היה אלברו מוראטה שכבש צמד ושער שלישי בשני מחזורים. פדרו הוסיף שער ובישול וגם מרכוס אלונסו רשם בישול נוסף. אדן הזאר חזר מהפציעה שלו ודקה לאחר שנכנס כמחליף בישל את השני של מוראטה שהחזיר את צ'לסי ליתרון 1:2 אחרי שוויון זמני של טאוסונד. צ'לסי עלתה למקום השני בזכות הפרש שערים עדיף על פני ליברפול. ופאלאס? היא רק שלוש נקודות מעל הקו האדום.

פדרו מרכוס אלונסו אלברו מוראטה צ'לסי. רויטרס
חגיגה ספרדית בסטמפורד ברידג'. פדרו חוגג עם אלונסו ומוראטה/רויטרס

דקה 21: גול! אלברו מוראטה שבר את הקרח אחרי שקיבל כדור רוחב מפדרו, השתלט יפה ובנגיעה השנייה הפציץ לרשת. 0:1 לצ'לסי.

דקה 53: גול! קריסטל פאלאס השוותה ל-1:1 מפתיע מאוד אחרי שאנדרוס טאוסונד קיבל כדור עומק חכם, ברח לדויד לואיז ובעט לפינה הרחוקה של קפה.

דקה 63: דויד לואיז כמעט פיצה על הטעות שלו בגול של פאלאס כשנגח חזק מתוך הרחבה, אבל הנסי התעופף והדף.

דקה 65: גול! דקה אחרי שנכנס כמחליף אדן הזאר הרים כדור חופשי שעבר את כל ההגנה והגיע לאלברו מוראטה שבעט מהאוויר מזווית לא פשוטה לפינה של הנסי. 1:2 לצ'לסי שכרגע עולה למקום השני.

דקה 70: גול! הספרדים של צ'לסי המשיכו לחגוג. מרקוס אלונסו שלח כדור רוחב חד מצד שמאל, פדרו הגיע בתזמון מצוין והמשיך לפינה. 1:3 לצ'לסי שלא נבהלה מהפיגור המוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully