וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות במנצ'סטר סיטי: קווין דה בראונה שוב נפצע, ייעדר 5-6 שבועות מהמגרשים

הקשר נפצע בברכו מול פולהאם ויחמיץ את הדרבי מול יונייטד. במועדון חוששים שדיאס יעזוב בקיץ, פפ: "נעשה הכל כדי להשאירו"

רויטרס

בווידאו: מיטב הביצועים של ברהים דיאס מקבוצות הנוער של מנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר סיטי עלתה אמש (חמישי) לרבע גמר גביע הליגה באנגליה אחרי 0:2 על פולהאם. גיבור המשחק היה ברהים דיאס בן ה-19, שכבש את שני השערים (18, 65) וסידר לאלופה כרטיס לשלב הבא, שם תפגוש את המנצחת בין לסטר סיטי וסאות'המפטון.

דיאס המוכשר, שחגג את שעריו הראשונים בקבוצה הבוגרת, נרכש על ידי התכולים בקיץ 2015, תמורת 200 אלף ליש"ט ששולמו למלאגה ועושה רושם שיקבל יותר ויותר דקות אצל פפ גווארדיולה. ילד הפלא כבר הוזכר בקיץ שעבר כמועמד להצטרף לברצלונה, ובשבוע החולף נקשר שמו גם לריאל מדריד.

דיאס, המיוצג על ידי אחיו של גווארדיולה, עדיין לא מוכן לחתום על חוזה חדש בסיטי, שכן הוא מחכה להבטחות שיהפוך לשחקן רוטציה של ממש, ובאנגליה טוענים שמקרה ג'יידון סאנצ'ו, שעבר לבורוסיה דורטמונד, עשוי לחזור על עצמו גם הפעם, והקשר הספרדי יעזוב בהעברה חופשית.

"הוא יודע את הרצון שיש לנו עבור כל השחקנים הצעירים שלנו", אמר פפ. "אנחנו רוצים להגן עליהם. ברור שאנחנו מעוניינים שהוא ימשיך אצלנו, אבל זה לא תלוי בנו, אלא בו. הדעה שלי עליו לא השתנתה בעקבות השערים, אני מאוד מעריך אותו אבל הוא צריך להתחרות עם שחקנים כמו לירוי סאנה, ראחים סטרלינג, ברנארדו סילבה, סרחיו אגוארו, גבריאל ז'סוס, זה לא פשוט למצוא מקום. נעשה הכל כדי להשאיר אותו איתנו, אבל נראה מה הוא יחליט".

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי עלתה לרבע גמר גביע הליגה עם 0:2 מול פולהאם, דה בראונה נפצע
שבת באנגליה: ארסנל רוצה להצהיר על כוונותיה בקרב לוהט מול ליברפול

מאמן מנצ'סטר סיטי ברהים דיאס עם המאמן פפ גווארדיולה. רויטרס
לאט לאט. דיאס ופפ/רויטרס

דה בראונה ייעדר חודש לפחות

החדשות הרעות מהניצחון אמש מגיעות מכיוונו של קווין דה בראונה, ששוב נפצע בברך ונאלץ לדדות החוצה מכר הדשא. הכוכב הבלגי שהחמיץ העונה עשרה משחקים בשל פציעה בברך ימין הפעם נפצע בברך שמאל, במשחק השני בלבד בו עלה בהרכב, וייעדר בין חמישה ושישה שבועות מהמגרשים, על פי ההודעה הרשמית של הסיטיזנס.

הבלגי עתיד להחמיץ לפחות את ששת המשחקים הקרובים של התכולים, כולל הדרבי מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון הבא, ושני משחקי ליגת האלופות (מול שחטאר דונייצק וליון).

"אנחנו עדיין לא יודעים האם מדובר במשהו רציני או לא", הודה גווארדיולה לאחר המשחק. "במשחק מול טוטנהאם המגרש היה רע, הפעם הוא היה יותר מעורב בהגנה וההתקפה, זה היה קווין שאנחנו מכירים. אני מקווה שמה שקרה לו לא היה רציני".

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. רויטרס
שוב זה קורה לו. דה בראונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully