וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי עלתה לרבע גמר גביע הליגה עם 0:2 מול פולהאם, דה בראונה נפצע

צמד של ברהים דיאס הספרדי בן ה-19 (18 ו-65) סידר לאלופה כרטיס לשלב הבא. הבלגי, שרק לאחרונה חזר מפציעה, נפגע בברך רגל שמאל

ברהים דיאס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אולי עכשיו יתחילו לספור אותו? דיאס/רויטרס

מנצ'סטר סיטי עדיין יכולה לפנטז על טרבל, אולי אפילו קוואדראפל. הדרך לשם עוד ארוכה מאוד, אם בכלל, אבל הערב (חמישי) הקבוצה של פפ גווארדיולה הצליחה להישאר בחיים במפעל נוסף - גביע הליגה - ועלתה לרבע הגמר עם 0:2 ביתי מול פולהאם. מי שכבש את שני השערים הוא לא אחר מאשר ברהים דיאס הספרדי בן ה-19, שבימים האחרונים נפוצו שמועות על מעבר אפשרי שלו לבורוסיה דורטמונד בעקבות חברו ג'יידון סאנצ'ו שמככב בימים אלה אצל הגרמנים.

השער הראשון הגיע בדקה ה-18 כשוינסנט קומפני הוריד, די במקרה יש לומר, כדור עם ברך שמאל שלו לעבר דיאס, שבעט לא הכי טוב, אבל זה פגע באלכסנדר מיטרוביץ' ושינה את הכיוון בדרך פנימה, 0:1 לסיטי. השני הגיע בדקה ה-65 כשלירוי סאנה הכניס כדור עומק רך וטוב לגבריאל ז'סוס, שבעט מול השוער לקורה, זה חזר אל דיאס שבעט פנימה את ה-0:2. ברבע הגמר תשחק מנצ'סטר סיטי נגד המנצחת במפגש בין לסטר לסאות'המפטון. כזכור, ההתמודדות הזו בשמינית הגמר נדחתה בשל מותו של בעלי השועלים.

לקראת סיום המשחק ראו אוהדי מנצ'סטר סיטי וגווארדיולה תמונה שממש לא רצו לראות. קווין דה בראונה נתקל בטימותי פוסו מנסה ליד דגל הקרן ונפל. הוא נפצע בברך שמאל שלו והוחלף מיידית. כזכור, הבלגי הנהדר חזר רק לאחרונה מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת. אז הפציעה הייתה בברך של רגל ימין.

עוד בנושא:

סופ"ש באיטליה: נאפולי ואינטר ינסו להלחיץ את יובנטוס
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
דה בראונה הכאוב/רויטרס
ציפור במהלך המשחק בין מנצ'סטר סיטי לבין פולהאם. רויטרס
ציפור שבאה לצפות במשחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully