וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס גברה על קליארי 1:3 ושמרה על פער שש נקודות בפסגה

אחרי החמישיות של נאפולי לרשת אמפולי, ואינטר לרשת גנואה, הביאנקונרי דאגו לשמור על פער בראש הטבלה. 1:1 בין פיורנטינה לרומא

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
לא כבש, אבל בישל. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

המחזור ה-11 בליגה האיטלקית יצא לדרך אמש (שישי) עם משחק בודד בו נאפולי ניצחה את אמפולי 1:5 ונמשך עם אינטר, שחזרה למקום השני עם חמישייה משלה - 0:5 על גנואה. יובנטוס שמרה על פער שש נקודות מהנראזורי ומהפרטנופיי כשגברה על קליארי 1:3. פיורנטינה ורומא סיימו ב-1:1.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם
כריסטיאן ויירי תוקף את חלוצי ההווה: "אכפת להם רק מאינסטגרם"
שנתיים מאסר נגזרו על חלוץ העבר האיטלקי וינצ'נזו יאקווינטה

יובנטוס - קליארי 1:3

יובנטוס ממשיכה בשעטה שלה לעבר אליפות שמינית ברציפות, כשהערב היא גברה על קליארי 1:3. הגברת הזקנה שלטה במשחק ללא עוררין, תוך שהיא מסכנת את השער של אלסיו קראניו מספר רב של פעמים, אך קורות השער, החמצות ויכולת טובה של קראניו מנעו ממנה ניצחון גבוה יותר. עם זאת, לרגעים מסוימים אנדרה אניילי החסיר כמה פעימות, כשקליארי איימה על השער של וויצ'ך שצ'סני בכמה הזדמנויות במחצית הראשונה.

הביאנקונרי היו הראשונים לכבוש, כשפאולו דיבאלה היתל בשני שחקני הגנה כדי לרשום שער ראשון כבר בדקה הראשונה. ז'ואאו פדרו מקליארי דאג לאזן, בניגוד למהלך המשחק, כשהשתלט על הגבהה ברחבה, ברח לז'ואאו קנסלו כדי לבעוט לפינה הקרובה של שצ'סני (36). השוויון של קליארי לא החזיק הרבה זמן מעמד, דוגלאס קוסטה העביר רוחב בדקה ה-38, ופיליפ ברדריץ' דחק לשערו הוא כדי לקבוע יתרון יובנטיני נוסף. שלוש דקות לסיום כריסטיאנו רונאלדו נשלח למתפרצת, דהר את כל המגרש ומסר כדור רוחב נוח לחואן קודראדו שקבע את תוצאת הסיום, 1:3 ליובנטוס.

שחקן נאפולי, לורנצו אינסינייה, כובש מול אמפולי. רויטרס
אינסינייה כובש את הראשון/רויטרס

נאפולי - אמפולי 1:5

חגיגה גדולה של נאפולי ושל דריס מרטנס בסן פאולו. אחרי ששמטה נקודות נגד רומא ואיבדה פעמיים יתרון נגד פריס סן ז'רמן, הקבוצה מדרום איטליה חזרה למסלול הניצחונות בקלות. לורנצ'ו אינסינייה כבש כבר אחרי תשע דקות ודריס מרטנס הכפיל בדקה ה-38 במה שהיה רק הראשון שלו. פרנצ'סקו קאפוטו האורח צימק בדקה ה-58, אבל מרטנס קבע 1:3 בדקה ה-64, ארקדיוש מיליק שנכנס כמחליף, הוסיף בדקה ה-90 והבלגי חתם בדקה ה-93.

רוברטו גליארדיני שחקן אינטר. רויטרס
כולם כובשים באינטר. רוברטו גליארדיני חוגג, ז'ואאו מריו מאחוריו/רויטרס

אינטר - גנואה 0:5

ניצחון ליגה שביעי רצוף לנראזורי, שהתמקמו במקום השני ונראים ככוח שיכול לאיים על השלטון של יובנטוס העונה. גם ללא מאורו איקרדי שקיבל מנוחה לקראת ברצלונה, זהות המנצחת לא הוטלה לרגע בספק. הגנת אינטר עצרה את קשישטוף פיונטק וקיבלה תפוקה מז'ואאו מריו והאיטלקים. הפורטוגלי פתח בסך הכול בפעם השנייה העונה ובישל לרוברטו גליארדיני (14) ולמתאו פוליטאנו (16). גליארדיני השלים צמד עם ריבאונד בדקה ה-49 ומריו כבש שער משלו עם בעיטה חדה מ-16 מטרים בתוספת הזמן, כשגם לראג'ה נאינגולן היה זמן כדי לכבוש בדקה ה-94, אחרי שנכנס בדקה ה-87.

פיורנטינה - רומא 1:1

אחרי פתיחת עונה מזעזעת, רומא השתפרה מאוד בשבועות האחרונים והצליחה לטפס עד למקום השמיני בטבלה, אך את פיורנטינה היא לא הצליחה לעבור בטבלה. היה זה 1:1 שלישי רצוף של המארחת ושני רצוף של האורחת, שתצא לרוסיה למשחק ליגת האלופות נגד צסק"א מוסקבה אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון. ז'ורדן ורטו, שעשוי לקבל זימון לסגל נבחרת צרפת, העלה את פיורנטינה ליתרון עם פנדל בדקה ה-32 אחרי שרובין אולסן הכשיל את ג'יו סימאונה ברחבה. השוויון של הג'אלורוסי הגיע בדקה ה-85, כשאלסנדרו פלורנצי בעט פנימה אחרי הדיפה לא מספיק טובה של אלבן לאפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully